וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן התראיין לעיתון פלסטיני, רקטה שוגרה מהרצועה: כותרות החג

שר הביטחון אמר ל"אל-קודס" הפלסטיני כי "אם חמאס יעצור את הירי, נקים נמל ימי בעזה". רקטה נורתה מצפון הרצועה, אך לא זוהתה נפילה בישראל. בתגובה, צה"ל תקף יעדים של חמאס. אלו הכותרות שעשו את החג

ליברמן לעיתון פלסטיני: "אם חמאס יעצור את הירי, נקים נמל ימי"

העיתון הפלסטיני "אל-קודס", היוצא לאור במזרח ירושלים, פרסם היום את הריאיון שערך עם שר הביטחון אביגדור ליברמן. השר אמר בריאיון כי לישראל אין שום כוונה לשוב ולכבוש את רצועת עזה או להקים שם התנחלויות חדשות. כמו כן, הוא האשים את חמאס בבזבוז יותר ממאה מיליון שקלים בכל חודש על פעילות צבאית. ליברמן גם שב וטען כי ההנהגה הפלסטינית מהווה מכשול בדרך לשלום, זאת בניגוד לטענת הפלסטינים. כמו כן, הוא ציין כי ההתנחלויות משתרעות על שטח של 1.4% מיהודה ושומרון וגם הן אינן מהוות מכשול. הריאיון עמו נערך במהלך השבוע ופורסם היום במלואו.

רקטה נורתה אל ישראל וכנראה נחתה בשטח הרצועה, צה"ל תקף בתגובה

רקטה נורתה הבוקר מרצועת עזה לכיוון ישראל. אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית שער הנגב, אך לא זוהתה נפילה בשטח ישראל וייתכן כי הרקטה נפלה בשטח הרצועה. בתגובה לירי תקף חיל האוויר תשתיות טרור של חמאס בצפון הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה.

סוכות בחיק הטבע: מיליון ישראלים טיילו ברחבי הארץ במהלך החג

יותר ממיליון מטיילים פקדו את שמורות הטבע, הגנים הלאומיים, יערות קק"ל וחופי הכנרת במהלך חג סוכות, חול המועד ושמחת תורה – כך עולה מנתונים שפרסמו היום (שני) רשות שמורות הטבע והגנים, קק"ל ואיגוד ערים כנרת.

רק היום הגיעו כמאה אלף מטיילים לשמורות הטבע, ותנועה ערה במיוחד של מטיילים נרשמה בגן הלאומי קיסריה ובשמורת הטבע עין גדי. רבים ביקרו בגן הלאומי חוף בית ינאי, שם נערכה זו השנה ה-20 תחרות פיסול בחול לכל המשפחה בנושא בריאת העולם. האתרים הפופולריים ביותר במהלך החג וחול המועד היו הגנים הלאומיים קיסריה, שמורת האלמוגים באילת, מצדה, אפק-ירקון ובית גוברין ושמורת הטבע עין גדי.

תחקיר BBC: ילדים ונוער פליטים מסוריה עובדים במפעלי טקסטיל לרשתות אופנה מוכרות

ילדים ונערים מסוריה עובדים במפעלי טקסטיל בטורקיה שמייצרים בגדים לרשתות אופנה בריטיות כמו "מרקס אנד ספנסר" ו"אסוס" – כך עולה מתחקיר שפרסמה היום רשת החדשות הבריטית, BBC. התחקיר המלא, שצפוי להיות משודר הערב, מצא כי פליטים סורים, בני 15 וייתכן עוד פחות, עובדים שעות ארוכות תמורת שכר זעום, בתפירה ובגיהוץ בגדים שמיועדים לבריטניה.

עיתונאי BBC תיעדו בתמונות תגיות של "מרקס אנד ספנסר" במפעלים. לפי התחקיר, כמה מהפליטים הסורים עובדים במשך 12 שעות ביום במפעל המייצר מכנסי ג'ינס למותגים ספרדיים כמו מנגו וזארה. במהלך הייצור הם נחשפים לכימיקלים ללא ציוד מגן הולם. מוקדם יותר השנה גילתה גם חקירה של רויטרס עדויות לכך שילדים סורים עובדים במפעלי טקסטיל בתנאים לא חוקיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בת שנה וחצי נהרגה בתאונת דרכים, בן 10 נפצע בינוני

פעוטה כבת שנה וחצי משגב שלום נהרגה הבוקר מפגיעת כלי רכב. היא פונתה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע במצב אנוש, אולם שם נקבע מותה. באור יהודה נפצע ילד בן 10 באורח בינוני מפגיעת רכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר. אמש נפצעו שני בני אדם באורח בינוני ובאורח קל בתאונת דרכים בשכונת ארמון הנציב בירושלים. הם פונו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

אמש נפצע גבר כבן 70 באורח בינוני מפיצוץ גזייה בראשון לציון. הוא פונה לבית החולים שיבא שבתל השומר כשהוא סובל מכוויות בפלג גופו העליון. גבר כבן שישים נפצע באורח בינוני מפגיעת ראש באשקלון ואישה כבת 40 נפצעה גם היא באורח בינוני בראשון לציון. נסיבות הפציעות של השניים אינן ברורות. בחיפה נפל גבר כבן 60 מגובה של כעשרים מטרים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית והוא מורדם ומונשם.

בפעם השנייה בשלושה ימים: פעיל חמאס נהרג בהתמוטטות מנהרה בעזה

פעיל בזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, נהרג היום בקריסת מנהרה בדרום רצועת עזה, באזור רפיח – כך דווח ברדיו "אל-אקצא", המזוהה עם הארגון. הזרוע הצבאית אישרה כי אחד מאנשיה, אמיר ג'אבר אבו טעימה, תושב חאן יונס בן 21, נהרג בתאונה בעת ששהה במנהרה. משרד הבריאות הפלסטיני ברצועת עזה אישר את הדיווח.

צרפת: החל פינוי מחלה הפליטים "ג'ונגל" שבעיר קאלה שבצפון המדינה

הבוקר החלו הרשויות בצרפת לפנות את מחנה הפליטים בעיר קאלה שבצפון המדינה, המכונה "ג'ונגל". אוטובוס שבו הקבוצה הראשונה מבין 7,000 הפליטים השוהים בו עזב את המתחם. השוהים במקום צפויים לעבור למרכזי פליטים אחרים ברחבי המדינה, ובמדינה חוששים כי פליטים רבים שעדיין מקווים לעבור לבריטניה לא יסכימו לעזוב את המחנה ובמקום יתפתחו עימותים.

מנהלת הקמפיין של טראמפ: "אנחנו בפיגור"

מנהלת הקמפיין של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, קליאן קונוויי, הודתה הלילה כי המועמד הרפובליקני מדשדש מאחור במירוץ לנשיאות ארצות הברית.
היא ציינה כי אחת הסיבות לכך היא השימוש שעושה קלינטון באמצעי התקשורת. לדבריה, קלינטון נהנית גם מהייחוס ומהקרבה לבית הלבן. "בעלה, שהוא במקרה נשיא לשעבר, עושה למענה אירועי קמפיין, נשיא, גברת ראשונה וסגן נשיא שעושים אירועים בשבילה - כולם יותר פופולריים ממה שהיא ציפתה", אמרה מנהלת הקמפיין של טראמפ.

בתוך כך, בנו של המועמד הרפובליקני, אריק טראמפ, אמר בריאיון כי אביו "יקבל את תוצאות הבחירות במאה אחוז, אם הן יהיו הוגנות". לדבריו, "מה שאבא שלי אומר זה שהוא רוצה בחירות הוגנות. אם זו תוצאה הוגנת, אין שאלה בכלל, הוא יקבל אותה. טראמפ עורר סערה במערכת הפוליטית בארצות הברית לאחר שבעימות הנשיאותי האחרון אמר כי הוא לא מבטיח שיקבל את תוצאות הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully