וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה לעבר ישראל, לא זוהתה נפילה; צה"ל תקף ברצועה

בבוקר שמחת תורה נשמעה ברחבי המועצה האזורית שער הנגב אזעקת צבע אדום. הרקטה ככל הנראה התפוצצה בשטח רצועת עזה. כלי טיס של חיל האוויר תקף תשתית חמאס בצפון רצועת עזה

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

(בתחילת החודש, רקטה התפוצצה בשדרות, דיווח לאולפן וואלה! NEWS)

אזעקת צבע אדום נשמעה הבוקר (שני) במועצה האזורית שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי לא זוהתה נפילה בשטח ישראל. כמו כן, לא דווח על נזק או על נפגעים. הרקטה ככל הנראה התפוצצה בשטח רצועת עזה. בתגובה, תקף כלי טיס של חיל האוויר תשתית השייכת לארגון חמאס בצפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי הוא רואה "בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

בתחילת החודש התפוצצו בדרום, יום אחר יום, רקטות ששוגרו מרצועת עזה אל ישראל. אחת מהן התפוצצה בלב שכונת מגורים בשדרות והשנייה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לאחר שני שיגורי הרקטות, צה"ל תקף ברצועת עזה ובין השאר בוצע ירי ארטילרי אל נקודת תצפית של חמאס באזור בית חאנון.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, התייחס אז לירי ואמר: "איננו מוכנים לחזור לשגרת ירי בעוטף עזה. אנו סומכים על הדרג המדיני ועל כוחות הביטחון שיפעלו ככל שיידרש על מנת לשמור על השקט והביטחון של התושבים. אנו עומדים בקשר עם גורמי הביטחון ולא קיבלנו שינוי בהנחיות ההתגוננות, וממשיכים בשגרת חיינו".

עוד בוואלה! NEWS:
במגמת שיפור: 700 אסירים פלסטינים עברו את בחינות הבגרות בהצלחה
"תבערה רחבת היקף": הארגון היהודי שעלול להבעיר את הר הבית
"אירוע חריג": התפתחות משמעותית בחקירת הפיגוע בגבעת התחמושת


(עדכון ראשון: 06:39)

נפילת רקטה בשכונה בעיר שדרות, 5 באוקטובר 2016. בועז צוברי, מד"א
הרקטה שהתפוצצה בשדרות, בתחילת החודש/מד"א, בועז צוברי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully