וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל הקרב על מוסול, 150 אלף טיילו ברחבי הארץ: סיכום חדשות החג

צבא עיראק יחד עם כוחות כורדיים וסיוע אמריקני מגיעים להישגים בלחימה על מעוז דאעש במדינה. ה-FBI אישר כי הייתה הצעה לעסקת חליפין בין קלינטון לבולשת בפרשת המיילים. פעוט כבן שנתיים טבע ונפגע קשה במושב ליד לוד. כותרות סוכות

נפתחה המערכה לכיבוש מחדש של מוסול מידי דאעש

צבא עיראק, יחד עם כוחות נוספים ובסיוע מהאוויר של הקואליציה בהובלת ארצות הברית פתחו במתקפה משולבת לכיבוש מחדש של העיר מוסול מידי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). הכוחות מדווחים על הישגים משמעותיים בלחימה ועל תבוסות לארגון הקיצוני - כוחות ההגנה של דאעש קורסים בזה אחר זה והכוחות מתקדמים כמעט בלי הפרעה בזמן שלוחמי הארגון נמלטים מהאזור.

על פי הדיווחים, כוות הפשמרגה הכורדיים וכוחות הצבא העיראקי הצליחו להשתלט מחדש על כמה כפרים ממזרח למוסול והם מתקדמים במהירות לכיוונה, כמו גם לעבר הכניסה הדרומית לעיר. סוכנות הידיעות הטורקית דיווחה כי בכיר דאעש האחראי על הביטחון במוסול, אחמד כטאב, נהרג בקרבות. כמו כן, קרס קו ההגנה של דאעש בסכר מוסול, שהיה חשש כי יופצץ ויגרום להצפות עד בגדאד.

הוצת מטה המפלגה הרפובליקנית בקרוליינה הצפונית

בקבוק תבערה הושלך אל מטה המפלגה הרפובליקנית בעיירה הילסבורו שבמחוז אורנג' בקרוליינה הצפונית וכתובות רוססו על קיר מבנה סמוך. לא דווח על נפגעים, אולם נזק רב נגרם למבנה. מנכ"ל המפלגה הרפובליקנית במדינה דאלאס וודהאוס כינה את המעשה "טרור פוליטי" ואמר כי "המשרד נהרס לחלוטין. הדבר היחיד שחשוב לנו הוא שאף אחד לא נהרג, וזה היה עלול לקרות". לדברי המשטרה, על קירות המבנה הסמוך רוססה הכתובת "רפובליקנים נאצים, צאו מהעיר או ש.."

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ האשים את תומכי יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון בהצתת המבנה. "חיות אדם המייצגות את הילרי קלינטון והדמוקרטים בקרוליינה הצפונית הפציצו את המשרדים שלנו במחוז אורנג' בגלל שאנחנו מנצחים", כתב טראמפ בטוויטר. קלינטון גינתה את ההצתה וצייצה כי "המתקפה נגד מטה המפלגה במחוז אורנג' מזעזעת ואינה מתקבלת על הדעת".

עשרות אלפי מטיילים פקדו את אתרי הנופש והטבע ברחבי הארץ

עשרות אלפי מטיילים יצאו לאתרי הנופש והגנים הלאומיים ברחבי הארץ. מרשות הטבע והגנים נמסר כי כ-70 מטיילים פקדו את אתרי הרשות. מדריכי הרשות הציבו 70 עמדות הסברה ומידע באתרים העמוסים ביותר, בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה. גם ברשות הכינרת דיווחו על תפוסה גבוהה בחופים. מחדר הבקשה של הרשות נמסר כי ל-15 החופים של איגוד ערים כינרת הגיעו כ-18 אלף נופשים. אלפי נופשים באו לאטרקציות השונות לאורכו של נהר הירדן.

במטרה לשמור על ניקיון החופים במהלך החג וחול המועד, רשות הכינרת פתחה היום במבצע "יצאת נקי - יצאת חינם" בחוף חלוקים, במהלכו כל נופש האוסף שלוש שקיות אשפה זוכה בחניה חינם. כ-5,000 מטיילים הגיעו היום לאגמון החולה, כמו גם אלפי עגורים. חלקם ימשיכו לנדוד בדרכם הלאה, אך חלקם יישארו באגמון במשך כל החורף.

ה-FBI: הבולשת ומחלקת המדינה ביצעו עסקת חליפין בחקירת המיילים

מסמכים חדשים של ה-FBI שנמסרו לגוף המפקח על הממשלה ולוועדות מודיעין בארצות הברית חושפים כי נבחנו טענות ל"עסקת חליפין" בין בכיר במחלקת המדינה שעבד תחת הילרי קלינטון כשהייתה שרת החוץ לבין סוכן FBI במהלך חקירת פרשת המיילים הסודיים. בבולשת הפדרלית אישרו את הפרטים. לפי גורמים בקונגרס שצוטטו ברשת FOX, המסמכים מהווים "אור אדום בוהק", ומאותתים על אפשרות לעבירה פלילית.

לפי המסמכים, פטריק קנדי, בכיר במחלקת המדינה, ביקש מסוכן ב-FBI לשנות את רמת הסיווג של הודעות מייל שנשלחו בידי מחלקת המדינה והוגדרו סודיות. "בתמורה לשינוי רמות הסיווג, שני הצדדים דנו בהגדלת משימותיו של ה-FBI במבצעים מעבר לים", אמר ג'ייסון צ'ייפץ, המייצג את מדינת יוטה בקונגרס ותודרך על הנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פעוט טבע בבריכה ביתית במושב ליד לוד; מצבו קשה

פעוט כבן שנתיים טבע בבית במושב אחיסמך שליד לוד והובהל במצב קשה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום כשהוא היה ללא דופק וללא נשימה, העניקו לו פעולות החייאה ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים.

"כשהגענו למקום הייתה המולה", סיפר הפרמדיק אחאב אסקולנה. "ראינו בחצר הבית פעוט כבן שנתיים מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא טבע ונמשה מהמים. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים. כאשר הדופק שלו חזר, פינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים אסף הרופא כשמצבו קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully