וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוא נזוז, ביל": כשאובמה דחק בקלינטון לעלות למטוס בנתב"ג. צפו

בטרם המריא מישראל בסיום ביקורו לכבוד הלווייתו של שמעון פרס צולם הנשיא האמריקני כשהוא מאיץ בקודמו בתפקיד לעלות למטוס הנשיאותי כדי לא לעכב את ההמראה. צפו בתיעוד המשעשע

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, תועד היום (שישי) לקראת סיום ביקורו הקצר בישראל במצב רוח מרומם. בטרם המריא בחזרה לארצו על המטוס הנשיאותי "אייר פורס 1" צולם אובמה כשהוא משתטה עם קודמו בתפקיד, ביל קלינטון ודוחק בו למהר לעלות לטיסה. בסרטון שעלה לחשבון הטוויטר של רשת "סקיי ניוז" נראה אובמה, כשהוא מנופף לקלינטון וקורא לעברו "ביל, קדימה בוא נזוז". עוד נראה הנשיא מוחא את כפיו בתנועה של חוסר סבלנות, בזמן שקלינטון מתקדם לאיטו במעלה המדרגות. כשזה החל בטיפוס קרא אליו אובמה "קדימה, עלה למעלה ואתן לך טרמפ הביתה". בסיום, כשסיים קלינטון את הטיפוס אל המטוס, טפח אובמה על כתפו והשניים צעדו פנימה.

מוקדם יותר ניאות הנשיא האמריקני לבקשת שוטרי יס"מ שהשתתפו במבצע אבטחת טקס הלווייתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס, בו נכח, להצטלם עמם בנמל התעופה בן גוריון. אובמה לחץ את ידיהם של השוטרים והודה להם על ליווי שיירתו. השוטרים, המשרתים באגף המבצעים של המשטרה, ליוו אותו מרגע נחיתת ה"אייר פורס 1", בדרכו לטקס ההלווייה בהר הרצל ונסיעתו בחזרה לנמל התעופה.

עוד בוואלה! NEWS:
המחווה האמיצה של אבו מאזן בהגעתו להיפרד מפרס
"דם נשים אינו זול": כאלף מפגינים בלוד נגד רצח נשים במגזר הערבי
נשיא הפיליפינים: אשמח להשמיד מיליוני מסוממים כמו שהיטלר הרג יהודים

שוטרי יס"מ הצטלמו עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה לאחר שליוו אותו בהלוויית שמעון פרס. 30 בספטמבר 2016. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
מצב רוח מרומם. אובמה לוחץ את ידם של שוטרי היס"מ, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

מוקדם יותר החודש נאם הנשיא אובמה בכנס של "קרן האסיפה השחורה" בוושינגטון הבירה וקרא לקהל שומעיו להצביע עבור הילרי קלינטון. "עלינו לגרום לאנשים ללכת להצביע. אראה זאת כעלבון אישי – עלבון למורשת שלי – אם הקהילה הזאת לא תעמוד על המשמר ולא תהיה פעילה בבחירות האלו. רוצים לתת לי סיום טוב? לכו להצביע", אמר אובמה והוסיף כי ישנן סוגיות חשובות הנוגעות לקהילה השחורה במדינה בבחירות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully