וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של הגבר שנמצא כבול לעמוד: "הוא נוהג לקשור את עצמו"

22.9.2016 / 20:56

לדברי האח, לפני כשש שנים התפרצה מחלת נפש אצל הגבר, לאחר שהתחתן. הוא סיפר כי הוא נוהג להתפרץ לבתים ביישוב ולגנוב דברים וקושר את עצמו כי הוא פוחד מהמשטרה. הוא הוסיף כי חמישה מששת ילדיו של אחיו נלקחו בידי שירותי הרווחה

צילום: ערוץ 10, דוברות מד"א; עריכה: טל רזניק

אחיו של הגבר בן ה-34 שנמצא היום (חמישי) ביישוב חורה שבנגב כשהוא כבול לעמוד אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא סבל במשך שנים ממחלת נפש ונהג לקשור את עצמו. "הוא מסתובב חופשי ולא אנחנו קושרים אותו. עובדי הרווחה מכירים אותו והם מגיעים לפה הרבה. הוא עושה בלגן בשכונה – נכנס לבתים וגונב דברים. אמרנו למשטרה 'קחו אותו וטפלו בו', אבל הם לא עשו כלום", סיפר.

הוא הוסיף כי מחלתו של אחיו התפרצה לפני כשש שנים, מיד לאחר שהתחתן. לדבריו, לפני חצי שנה הגיעו שוטרים לבית המשפחה בעקבות תלונות של שכנים כי אחיו פרץ לבתיהם. "בעוד חודשיים אמור היה להיות לו דיון בבית משפט. השוטרים אמרו לנו לקשור אותו בגלל שהוא פורץ לבתים ונכנס כל ערב לבית אחר, אבל הוא קושר את עצמו לבד", סיפר האח. "כנראה שהוא מפחד מהמשטרה ולכן הוא קושר את עצמו. יש לו שישה ילדים, שחמישה מהם נלקחו על ידי שירותי הרווחה".

עוד בוואלה! NEWS:
דוח המבקר: משרד החינוך לא מיישם תכניות למניעת גזענות
בר נהרג בנפילה ממגלשה: "אחרי מות אביו הבטיח לאמו שידאג להכול"
עדיין אין רכבות - והכבישים עמוסים: צפו במפת הפקקים

הצריף בו גבר נכבל בשלשלאות. סמוך לחורה. 22 בספטמבר 2016. יניר יגנה
"אמרנו למשטרה 'קחו אותו וטפלו בו', אבל הם לא עשו כלום". הצריף ביישוב חורה בו נמצא הגבר הכבול לעמוד/יניר יגנה

מוקדם יותר נמצא האח הלוקה בנפשו בידי פקידת סעד שהגיעה לבית המשפחה כשהוא כבול לעמוד בחדר צפוף בגודל שני מטרים על שני מטרים. בתוך החדר הקטן, שבו ניתן בקושי לעמוד היו שאריות אוכל וריח עז של צואה ושתן. אח אחר במשפחה עוכב לחקירה בידי שוטרים שהוזעקו למקום. הגבר קיבל טיפול רפואי ראשוני מידי צוות מד"א ופונה בהמשך לבית החולים סורוקה בבאר שבע. זו הפעם השנייה בתוך שלושה ימים שנמצא אדם במצב מוזנח כשהוא כבול ביישוב בדואי בנגב. שלשום נמצא גבר בן 43 ביישוב אל-פורעה, שליד נבטים, כשהוא עירום ומוזנח. הוא טען כי הוחזק בידי בני משפחתו 15 שנים במצב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully