וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר נהרג בנפילה ממגלשה: "אחרי מות אביו - הבטיח לאמו שידאג להכול"

22.9.2016 / 16:18

בביתו בכרמיאל של בר קסא בן ה-17, שמת בנפילה ממגלשה בגן ציבורי מתקשים להתמודד עם האסון, שש שנים לאחר שאביו מת ממחלת הסרטן. חבר בקהילה האתיופית בעיר: "ילד נקטף, מלח הארץ. אלה הימים הנוראיים"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

בבית משפחתו של בר קסא, הנער בן ה-17 שמת הלילה (חמישי) בנפילה ממגלשה בכרמיאל, מתקשים לעכל את האסון שפקד אותם. לפני שש שנים מת אב המשפחה ממחלת הסרטן והאם נותרה לטפל לבדה בששת ילדיהם. הלווייתו של בר נערכה היום בצהריים בבית העלמין בעירו ועובדים סוציאליים ואנשי מחלקת הרווחה של העירייה מלווים את המשפחה.

בר, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר פסגות בכרמיאל חזר אתמול מטיול שנתי. בשעות הערב יצא לבלות עם חבריו בגן השעשועים בעיר. במהלך הבילוי טיפסה קבוצת החברים על מגלשה ובר מעד ונפל מגובה של מטר וחצי.

עוד בוואלה! NEWS:
"תכננתי להציע לה נישואים היום": החברות נהרגו בתאונה בדרכן לערב גיבוש
בפעם השנייה ביומיים: גבר כבול ומוזנח אותר בצריף בנגב
מנוף התהפך וקרס באתר בנייה של הרכבת הקלה בת"א; אין נפגעים

קסא בר – נהרג בתאונת מגלשה בכרמיאל. צילום מסך מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"זה מזעזע, עצוב וכואב". קסא בר/אתר רשמי, צילום מסך מתוך פייסבוק

פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה ועם חבלת ראש קשה. הוא הובהל במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה, אולם בתום 50 דקות במהלכן ניסו הרופאים להציל את חייו, הם נאלצו לקבוע את מותו.

אברה עדנה, דודו של בר, סיפר על אחיינו. "הוא היה ילד מקסים, אחראי, אני לא יודע איך לתאר אותו במילים", אמר. "אחרי שאבא שלו מת לפני שש שנים, הוא אמר לאימא שלו: 'אימא אל תדאגי, אני אדאג להכול'. הוא היה ילד מקסים ומאוד מיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זירה בכרמיאל – מגלשה ממנה נפל נער בן 17 ומת. ערן גילווארג
מעד ונפל מגובה של מטר וחצי. המגלשה שממנה נפל/ערן גילווארג

עם היוודע דבר האסון נפל אבל כבד על העיר ועל הקהילה האתיופית הקטנה החיה בה. בשבוע האחרון ספגה הקהילה, המונה 750 אנשים בלבד, טרגדיה נוספת כשגבר בן 31 מת בפתאומיות. עדי אלדר, ראש עיריית כרמיאל, אמר: "אנו המומים וכואבים את מותו של הנער. העיר כרמיאל מחבקת את המשפחה, מי ייתן ולא ידעו עוד צער".

אפרים לאווי, קייס מהקהילה האתיופית בכרמיאל, אמר: "זה מזעזע, עצוב וכואב. כל הקהילה כואבת. ילד בן 17 נקטף. מדובר בילד טוב, ילד מקסים, מלח הארץ, תלמיד טוב, היו לו בטח תכניות לעתיד. ילד רגיל, פשוט ילד טוב. אין לי מילים לתאר את האסון הזה". קייס הוסיף כי "אנחנו בתקופה של יום כיפור וימים נוראים, אני מקווה שהמשפחה תוכל להכיל את האסון הזה".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully