וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכננתי להציע לה נישואים היום": החברות נהרגו בתאונה בדרכן לערב גיבוש

22.9.2016 / 12:30

מיתר לוגסי ונירית ויטובסקי, בנות 23 מאשקלון, נהרגו אמש בהתנגשות בעמוד תאורה באזור קריית גת. בן זוגה של ויטובסקי: "חיפשתי טבעות כדי להציע לה נישואים, היא בול מה שרציתי". אחיה של לוגסי: "אבא התקשר אבל היא לא ענתה, ראינו בחדשות שזה הרכב שלנו"

צילום: יניר יגנה באמצעות וואווי, עריכה: מתן חדד

בתאונה שאירעה אמש (רביעי) בסמוך לצומת רווחה באזור קריית גת נהרגו שתי צעירות מאשקלון – מיתר לוגסי ונירית ויטובסקי, בנות 23. השתיים, שהיו בדרכן לערב גיבוש בעבודה בחברה "קישורית", נהרגו כתוצאה מהתנגשות בעמוד תאורה.

בן זוגה של ויטובסקי סיפר בכאב כי תכנן להציע לה היום נישואים. "הלכתי כבר לחפש טבעות, לא הספקתי להציע לה נישואין", אמר יקיר ברששת, בן 24, חברה של ויטובסקי בחמש השנים האחרונות.

"רציתי להציע לה היום, הזמנתי דרך ידידה סלסלה כמו של פיקניק, רציתי להכין לה אוכל שהיא אוהבת. היא מאוד אהבה שוקולד, רציתי להכניס את הטבעת בביצה של "קינדר", בתוך ההפתעה", אמר.

לקריאה נוספת:
טרגדיה בצפון: בן 17 נפל אל מותו ממתקן שעשועים בגן ציבורי
הדוח שחשף: מנכ"ל קק"ל שכר חוקרים פרטיים כדי לעקוב אחר עובדיו
מרונית אלקבץ עד גאולה כהן: תכנית חדשה תלמד על נשים פורצות דרך

מיתר לוגסי נירית וטובסקי מפוצלת. ספק 500
מיתר לוגסי ונירית ויטובסקי/ספק 500

"השיחה האחרונה היתה אתמול בבוקר, בסביבות השעה 10:00", סיפר ברששת. "היא לא יכולה לענות בעבודה אז אנחנו לא מדברים הרבה בכל יום. כשהיא יצאה מהעבודה לערב גיבוש היא התקשרה והייתי בעבודה, אז לא ראיתי את השיחה".

הוא אמר כי הרגיש צורך לחפש אותה, כי לא ענתה לו במשך שעות. "נסעתי למקום שבו היה ערב הגיבוש ועברתי וילה וילה לראות איפה היא, למה היא לא עונה. כשמצאתי את הווילה ראיתי שם אנשים. יצא אליי מישהו מבוגר, שאלתי אותו אם זה המקום. הוא לא ענה. הוא נכנס לבית, הסתכל עליי דרך הגדר ולא רצה לדבר. מוזר שאיפה שהייתה התאונה עברתי והספיקו לנקות הכול, לא חשבתי שזה היה שם. התאונה הייתה ב-20:00 והייתי שם ב-23:00".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נירית ויטובסקי, שנהרגה בתאונת דרכים ליד קריית גת, עם חברה יקיר ברשתת. פייסבוק, צילום מסך
תכנן להציע לה נישואים בקרוב. ויטובסקי ובן זוגה/צילום מסך, פייסבוק

ברששת אמר כי היתה ביניהם אהבה גדולה. "תמיד חשבתי על העתיד ועם מי אני אתחתן. הלכתי לכותל וביקשתי חמש בקשות - אחת מהן זו היא. שבוע אחר כך הכרתי אותה. היינו חברים וזה בול מה שרציתי. היא מתחברת עם כולם. בראש שלי. תמיד עוזרת. אין משהו שלא השיבה עליו בחיוב", סיפר.

"שמענו על התאונה דרך החדשות"

עשרות חברים וקרובים הגיעו לבית משפחת לוגסי עם היוודע הבשורה המרה. "הן היו בדרך למפגש חברות מהעבודה, אנחנו לא מעכלות עדיין את מה שקרה, זה אסון", סיפרו חברותיה של לוגסי.

אחיה של ההרוגה, פיני לוגסי, סיפר כי הוריו למדו על האסון מהדיווחים בתקשורת. "אבא שמע בחדשות על התאונה, התקשר אליה אבל היא לא ענתה. ראינו שמדובר ברכב שלנו והבנו שהיא מעורבת בתאונה", אמר.

הוא הוסיף כי רק שלשום סיימה אחותו את הסטאז' לאחר הלימודים. "אין אחות כמו שהיא הייתה, מלאת שמחת חיים, עם לב גדול שתמיד אהבה לעזור", אמר. החברות הוסיפו: "קשה לנו לעכל שהיא איננה, היה תמיד חייכה לכולם ופיזרה אושר סביבה".

תאונת דרכים כביש 35 – צומת רווחה. שי מכלוף
"זיהינו את הרכב והבנו שהיא מעורבת". זירת התאונה, אמש/שי מכלוף

בתאונה שאירעה אמש התנגש רכבן של השתיים בעמוד תאורה, לאחר שעל פי החשד לא נתנו זכות קדימה לרכב אחר. כתוצאה מכך פגע הרכב במכונית אחרת ופצע את הנהגת, בת 39, באורח קל.

"כשהגענו למקום המראה היה קשה. ראינו שני רכבים מעוכים, כשאחד מהם הפיל עמוד תאורה. צעירה כבת 20 הייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב-מערכתית קשה, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום", סיפר פרמדיק מד"א רועי חזי, שהוזעק לזירת התאונה. "צעירה נוספת נלכדה ברכב כשהיא מחוסרת הכרה, ואישה נוספת מהרכב השני נפצעה באורח קל, ולאחר טיפול רפואי בשטח פינינו אותה לבית החולים".

(עדכון ראשון: 11:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully