וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום, כחוש ומוזנח: אותר בן 43 שנכבל בשלשלאות לקיר בנגב

20.9.2016 / 14:04

שוטר שסייר בפזורה בנגב שמע קול בכי מצריף, ואז הבחין בגבר שנקשר לקיר. הגבר טען כי משפחתו כבלה אותו וכי הוא כלוא כבר 15 שנה. המשטרה הזעיקה את מד"א ואת גורמי הרווחה, ופתחה בחקירה

עריכה: שניר דבוש

גבר בן 43 אותר היום (שלישי) קשור לצריף בפזורה הבדואית אל-פורעה, ליד נבטים שמדרום-מזרח לבאר שבע. הגבר היה עירום, מוזנח וכחוש, וטען כי הוא כלוא כבר 15 שנים על ידי משפחתו. כוח משטרה שהגיע למקום פתח בחקירת האירוע, והזעיק את אנשי מד"א. הם פינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הגבר ככל הנראה סובל מהפרעה נפשית.

מהמשטרה נמסר כי קצין שסייר באזור הפזורה, סמוך לכביש 80, שמע קול בכי מאחד הצריפים במתחם. הוא ניגש למקום, פתח את הדלת ומצא גבר קשור בשלשלאות ברזל לקיר. כוח של המשטרה שחרר אותו, ואף העביר דיווח לרשויות הרווחה. מחקירה ראשונית עלה כי ככל הנראה הוא נקשר על ידי בני משפחתו משום שלדבריהם נהג ליידות אבנים לעבר הילדים במתחם.

"כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לאזור שבו היו כמה צריפים. באחד מהצריפים ראינו גבר בן 43 בהכרה מלאה כשהוא מוזנח, רזה ומלוכלך", תיאר איברהים אלאעסם, חובש רפואת חירום במד"א שטיפל בגבר. "יחד עם המשטרה חילצנו אותו והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח. לאחר מכן, פינינו אותו לבית החולים במצב יציב". בבית החולים הוא אושפז להשגחה והמשך טיפול והשירות הסוציאלי של סורוקה מעורב בפרטים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מטוס קרב של חיל האוויר יירט מל"ט של חמאס מעל חוף עזה
הודו ערכה ניסוי נוסף מוצלח במערכת ההגנה הימית "ברק 8"
ח"כ חנין זועבי נתפסה נוהגת עם טלפון נייד בידה ובשלילת רישיון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככל הנראה סובל מהפרעה נפשית. הצריף שבו נמצא הגבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
גבר נמצא בצריף בפזורה הבדואית בנגב כשהוא עירום, קשור בידיו ומוזנח. מערכת וואלה! NEWS
הגבר הועבר לטיפול רפואי בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully