וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו ערכה ניסויים נוספים מוצלחים במערכת ההגנה "ברק 8"

20.9.2016 / 13:20

משרד ההגנה המקומי קיים יחד עם התעשייה האווירית הישראלית שני ניסויים במערכת המתקדמת, שהוגדרו מוצלחים. אלפי תושבים הורחקו מהאזור בזמן ניסוי המערכת שנועדה ליירוט טילים, כלי טיס וכלי שיט

צילום: דובר צה"ל

משרד ההגנה של הודו ערך היום (שלישי) שני ניסויים במערכת ההגנה "ברק 8" בשיתוף התעשייה האווירית בישראל, שהוגדרו מוצלחים. הניסויים התקיימו במפרץ בנגל, שם הצליחו הטילים לפגוע במטרות ששוגרו אליהם. המערכת, שייעודה הוא יירוט של כלי שיט, כלי טיס ושל טילים, פותחה בשיתוף פעולה עם ישראל.

"טיל הקרקע-אוויר המתקדם ביותר, 'ברק 8', שוגר היום בהצלחה מהחוף של אודישה", דיווחה הרשת. עוד דווח כי הטיל, שאורכו ארבעה מטרים וחצי ומשקלו שלושה טונות, מסוגל לשאת משקל של 70 ק"ג. המערכת כוללת גם מכ"ם מתוחכם לזיהוי איומים ולהנחיית הטיל עד לפגיעה במטרתו.

עוד דווח כי 3,700 תושבים שהיו ברדיוס של שני קילומטרים וחצי ממקום השיגור הורחקו מבתיהם כצעדי זהירות, וכי גם דייגים הורחקו מהאזור במהלך השיגור. הניסויים האחרונים התקיימו ביולי וביוני.

בועז לוי, ראש חטיבת החלל והטילים בתעשייה אווירית, אמר לוואלה! NEWS כי שני הניסויים שבוצעו הבוקר היו מוצלחים. "הניסוי ב'ברק 8' בוצע בתצורתו הימית", הסביר. לדבריו, "ההצטיידות בטילים ובמערכות החלה, גם בספינה אחת שלנו ובשלוש של ההודים".

תיעוד: טיל "ברק 8" משוגר מספינת הטילים אח"י להב - ופוגע במטרה. ספק 500
ניסוי קודם ב"ברק 8", שהתקיים בחודש דצמבר/ספק 500
  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • ברק 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully