וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוהים בלתי חוקיים, נשק וסמים: פשיטה של המשטרה בדרום

8.9.2016 / 14:27

כוחות משטרה גדולים הגיעו ליישוב הבדואי תל שבע שבנגב, ותפסו נשקים מאולתרים, רימונים ורכוש גנוב. 20 בני אדם נעצרו. אחד החוקרים אף מצא במהלך המבצע טלפון סלולרי שנגנב מבית אחותו

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

20 בני אדם נעצרו הבוקר (חמישי), ונתפסו כלי נשק, רכוש גנוב וסמים מסוכנים, בפעילות של כוחות משטרה רבים ביישוב הבדואי תל שבע שבנגב. מהמשטרה נמסר כי במהלך הבוקר התייצבו ביישוב מאות שוטרים, בלשים, לוחמים ואנשי יחידת בעלי החיים של המחוז הדרומי, בסיוע מסוק וכוחות נוספים, ופעלו לאיתור אמצעי לחימה, סמים, שוהים בלתי חוקיים ודרושי חקירה. הכוחות ערכו גם פעילות נגד עבירות רישוי עסקים ופעילות אכיפה נגד עבירות תעבורה.

השוטרים מצאו אמצעי לחימה רבים, ובהם נשק מאולתר, רובה "קארל גוסטב" ורובה צייד. בנוסף, נמצאה תחמושת רבה ורימוני הלם. כמו כן, באופן מפתיע, קצין משטרה שהשתתף במבצע מצא מכשיר טלפון סלולרי שנגנב מדירתה של אחותו.

במהלך המבצע אותרו 38 שוהים בלתי חוקיים וארבעה חשודים בהלנת השוהים. החוקרים מצאו גם מאות אלפי שקלים, שלהערכת המשטרה קשורים לעבירת הלבנת הון.

עוד בוואלה! NEWS:
ממעצרים ברמאללה – לחילוץ ברמת החייל: "עושים סוויץ' כדי להציל חיים"
מנכ"ל "דניה סיבוס" בדיון החירום: "הכשל היה הנדסי, לא בטיחותי"
מעצר הנהג שנורה בשועפאט הוארך בגין נהיגה בשכרות: "אין חשד להריגה"

מאות אלפי ש"ח אמצעי לחימה ורכוש גנוב נתפסו במהלך פעילות כוחות המשטרה בישוב תל שבע. מערכת וואלה! NEWS
נשק שנתפס במהלך המבצע/מערכת וואלה! NEWS

בהמשך המבצע נערכו ביקורות רישוי בכמה עסקים בשיתוף שירותי הכבאות ונציגי חברת החשמל. בביקורת נמצאו שלושה עסקים שאינם עומדים בתנאי הרישוי והם צפויים להיסגר בצו בכפוף לשימוע. השוטרים גם ניצלו את המבצע כדי לאכוף את חוקי התעבורה ביישוב תוך מתן דגש לעבירות חמורות, ולדברי המשטרה נרשמו כ-70 דוחות.

המבצע הבוקר מצטרף לפעילויות של המשטרה שנערכו בחודשיים האחרונים ביישובים שגב שלום, כסייפה, ביר הדאג' ורהט. "פעילויות אלה ימשכו כל עת שנדרש", נמסר מהמשטרה. "אותו קומץ פורע חוק ראוי שיפנים כי הוא פוגע ומסכן הן את סביבתו הקרובה, והן את עצמו ועדיף לו כי ישוב למוטב בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully