וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרסום בוואלה! NEWS: ראש העיר נהריה ביקר בגני החינוך המיוחד

8.9.2016 / 17:42

ביום שני הגיע ג'קי סבג לביקור בגני הילדים בעיר, אך דילג על אלה של החינוך המיוחד. פוסט בנושא שפרסמה אם לילדה בת חמש הצית מחאה - שבתגובה לה השלים סבג את סבב הביקורים. "הילדים התרגשו"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

ראש עיריית נהריה ג'קי סבג התנצל הבוקר (חמישי) בפני ילדי גני החינוך המיוחד, לאחר שאתמול פורסם בוואלה! NEWS כי סבג דילג על גני החינוך המיוחד במהלך ביקוריו בשאר הגנים בעיר. סבג בירך את הילדים המתחנכים בכמה מגני החינוך המיוחד בעיר וחילק להם הפתעות, ובקרוב הוא מתכנן להשלים את ביקוריו בכלל הגנים. "אני באופוריה הבוקר", סיפרה קרן גלבוע, אמה של הודיה בת החמש שנמצאת בגן של חינוך מיוחד, "הילדים התרגשו וצעקו 'ראש העיר, ראש העיר'".

ביום שני פגשה גלבוע את ראש העירייה בסמוך לגן של בתה, הגובל בגן של חינוך רגיל - פגישה שהחלה בהתרגשות גדולה והסתיימה לדבריה במפח נפש. ראש העירייה סיפר לגלבוע ולבתה כי ביקר בגן כמה דקות לפני כן והשאיר לה ולחבריה בובות ושוקולדים לרגל פתיחת שנת הלימודים. כשנכנסו השתיים לגן, הן גילו לאכזבתן כי סבג ביקר רק בגן הסמוך.

עוד בוואלה! NEWS:
מנכ"ל "דניה סיבוס" בדיון החירום: "הכשל היה הנדסי, לא בטיחותי"
אסון החניון: האבא נהרג בקריסה, בנו החורג לא יגורש מהארץ
מעצר הנהג שנורה בשועפאט הוארך בגין נהיגה בשכרות: "אין חשד להריגה"

לאחר מכן כתבה גלבוע על התסכול ועל האכזבה שחשה בפייסבוק, ותוך שעות ספורות הדברים הפכו ויראליים. "אמרתי לעצמי 'איזה כיף, ראש העיר הגיע לגן של הודיה, איזה באסה שהיא פספסה (הייתה בריפוי בעיסוק) והמשכנו לגן'", כתבה השבוע גלבוע בפוסט שהעלתה. "כשנכנסתי לגן ואמרתי לגננת "'איזה יופי שראש העיר הגיע', היא ישר הרגיעה אותי ואמרה 'מה פתאום'. אחד השומרים צלצל בדלת, שאל אותה אם הילדים מוכנים, היא לא הבינה מה הוא רוצה ואז הוא אמר לה 'רגע, זה גן רגיל או מיוחד? היא אמרה 'מיוחד', אז הוא ענה לה סליחה, אנחנו לרגיל, אופס, טעות".

"כמובן שראש העיר לא היה בגן של הודיה", הוסיפה גלבוע בזעם. "הוא היה בגן הצמוד כשמה שמפריד בין הגנים הוא קיר וגדר. הודיה כבר שלוש שנים בגן עירייה ששייך לחינוך המיוחד ואף פעם ראש העיר לא מגיע באופן אישי כמו לשאר הגנים הרגילים. למה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הילדים התרגשו". הודיה בת ה-5/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלבוע תיארה את ההתמודדות היום-יומית הקשה שעמה נאלצים להתמודד הילדים בעלי הצרכים המיוחדים והוריהם. "מה זה בכלל צרכים מיוחדים? אתם בטח שואלים. בדרך כלל ישר עולה בראש תמונה של ילד עם קרניים או מפגר או של אחד שאנחנו לא רוצים להיות בחברתו כי אולי זה מדבק", כתבה גלבוע, שלא תיארה לעצמה כי דווקא החוויה שעברה עם ראש העירייה שבה היא מתגוררת, היא זאת שתביא אותה לזעוק את זעקתה בפומבי. בתוך שעות אחדות זכה הפוסט לעשרות שיתופים, מאות תגובות ואלפי לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully