וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המורה החשודה בקיום יחסי מין עם תלמיד לא תשוב ללמד"

29.8.2016 / 18:20

גורמים במשרד החינוך אמרו כי המורה, בשנות ה-30 לחייה, שהודתה בקיום יחסים עם תלמיד לא תשוב לתיכון שבו למד הנער, וככל הנראה לא תלמד כלל. ההחלטה תתקבל בימים הקרובים

עריכה: ניר חן צילום: בני בן סימון

(בווידאו: ריאיונות עם עורכי הדין של בני הזוג בפרשת המורה והתלמיד, בחודש שעבר)

המורה מהדרום החשודה שקיימה יחסי מין עם תלמיד לא תחזור ללמד בתיכון שבו לימדה עד המקרה, וככל הנראה לא תשוב כלל לעסוק בהוראה – כך אמרו היום (שני) גורמים במשרד החינוך. ההחלטה על כך צפויה להתקבל בנציבות המדינה בימים הקרובים.

לפני כחודש נעצרה המורה, בשנות ה-30 לחייה, בעקבות תלונה שהגיש נגדה בעלה. המורה הודתה בקיום יחסי מין עם התלמיד, בן 15, אך לא בזמן שהיה תחת אחריותה וכשהיה מעבר לגיל האסור בחוק. בין היתר נבדק אם היא נכנסה להיריון מהנער ונאלצה לעבור הפלה.

עוד בוואלה! NEWS:
המדד החדש במשרד החינוך: איפה יותר מסיימים בגרות וכמה נושרים?
העליון נגד הכנסת: הופחת עונשם של מיידי אבנים – חרף החוק להחמרתו
המשטרה: בנו של בן אליעזר יכול להגיע ארצה, אך ייתכן שייעצר אחרי ההלוויה

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
בין היתר נבדק אם המורה נכנסה להיריון מהנער ונאלצה לעבור הפלה/שרון בוקוב

בעימות שנערך בין המורה לתלמיד אמר הנער לחוקרי המשטרה כי קיים עם המורה יחסי מין יותר מפעם אחת. המשטרה הגישה את חומרי החקירה לפרקליטות כשאין בידה המלצות חד משמעיות בנושא אונס או ניצול מרות.

מיכאל בוסקילה, פרקליטה של המורה, מסר: "טיעוני מרשתי נשלחו לנציבות המדינה זה מכבר וטרם קיבלנו החלטה כלשהי. מרשתי אשת חוק ותכבד כל החלטה, כמובן מבלי לפגוע בכך שבכוונת מרשתי לעמוד על מיצוי זכויותיה שכן מדובר במורה שזכויותיה רבות במשרד החינוך וזאת מבלי להיגרר להכפשות והדלפות שבאות מבעלי אינטרסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully