וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמיד בן ה-15 סיפר לשוטרים: שכבתי עם המורה יותר מפעם אחת

27.7.2016 / 14:07

המשטרה עימתה בין האישה לבעלה, והיא הכחישה שנכנסה מהתלמיד להיריון. לדבריה, שהגיעו לידי וואלה! NEWS, מדובר בהכפשות על רקע סכסוך על משמורת בנם המשותף. ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן צילום: בני בן סימון

המשטרה עימתה היום (רביעי) בין המורה מהדרום שקיימה יחסי מין עם תלמידה בן ה-15 לבעלה, שהתלונן נגדה. בין היתר, נבדק אם היא נכנסה להיריון מהנער ונאלצה לעבור הפלה. האישה, בשנות ה-30 לחייה, מכחישה כי הרתה לתלמיד ומסרה כי נכנסה להיריון מבעלה. לטענתה, היא התלוננה במשטרה על אלימות מצד בעלה כלפיה והם נפרדו לאחרונה. האישה הגישה תלונה נגד בעלה על אונס, והוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים לאחר שנחקר.

התלמיד אמר לחוקרי המשטרה כי קיים עם המורה יחסי מין יותר מפעם אחת. לדברי סנגורה של המורה, עו"ד מיכאל בוסקילה, בעלה מנסה להכפיש את שמה. "בעלי מנסה להכפיש אותי על רקע סכסוכים ביני לבינו על משמורת הילד", אמרה המורה.

המורה נלקחה לחקירה לאחר שבעלה התלונן במשטרה. בתום החקירה היא שוחררה לחמישה ימי מעצר בית ודיווח בנושא הועבר לגורמי הרווחה. ממשרד החינוך נמסר כי הוא יפעל בהתאם לממצאי החקירה.

לקריאה נוספת:
"בגלל לחץ החרדים": זעם באשקלון על סגירת הבריכה העירונית בשבת
מח"ש חוקרת: ניצב-משנה במג"ב חשוד שטייח מעורבות בנו בתאונת דרכים
יום אחרי שמונה לנציב הביקורת על התביעה, חשף: בנה של אשתי - פרקליט

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה/שרון בוקוב

עורך דינו של הגבר, עמיקם הדר, טען בתוקף כי האישה ניהלה רומן עם התלמיד והוסיף: "היא והתלמיד מודים בזה". "כל הסיפור והקונספירציות מסביב, כמו אונס ותקיפה מצד הבעל, אלה טענות הזויות וחבל שהמשטרה משתפת פעולה עם זה", טען, והוסיף בכעס: "את האישה משחררים אבל את הבעל, שהוא אדם נורמטיבי ועובד במוסד ביטחוני מאוד מכובד, עוצרים רק כי הוא גבר. במקום שהמשטרה תבין מי הצדיק ומי העבריין זו הסיטואציה. לא הייתה אלימות ביניהם והיא לא הגישה תלונה נגדו בעבר".

לבסוף, טען כי "יש פה דבר אחד מאוד ברור, מורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד שלה, קטין, בתוך ביתה. הם עישנו יחד סמים ליד התינוק שלה, זה מכוער בכל קנה מידה מוסרי או חוקי. לא היה שום סכסוך רציני בין בני הזוג. לא היו תביעות בבית המשפט ולא היה תיק פתוח ברבנות. הכול התפוצץ רק בגלל הקשר הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"התלוננה על אלימות מצד הבעל כבר לפני שנתיים"

לעומת זאת, עו"ד מיכאל בוסקילה שמייצג את המורה, טען כי "הקביעה לפיה היא ניהלה רומן עם התלמיד היא המשך הכפשתה בדומה להכפשות מצד הבעל. הוא החליט להכפיש אותה בגלל סכסוך גירושים קשה מאוד. העימות היה לגבי אלימות של הבעל כלפיה ולא על הרומן לכאורה עם תלמיד שהכניס אותה להיריון. היא הייתה בהיריון מהבעל ולא קיימה יחסים עם הקטין".

לדבריו, "כבר לפני שנתיים האישה התלוננה במשטרה על אלימות מצד הבעל. אתמול בחקירה סיפרה שהיו מקרים של אונס שלו כלפיה והיום זומנה למיצוי החקירה. כל מערכת היחסים הייתה עכורה בלי קשר למידע המסולף שהוא הפיץ אודותיה".

בוסקילה אף ציין כי "היו לה יחסים טובים עם בן 16 שלא היה תלמיד שלה", אלא למד בבית ספר שלימדה בו לפני כמה שנים. "אין ביניהם שום קשר של יחסים בין מורה לתלמיד. היו לה יחסים טובים עם כל תלמידי הכיתה, היא הייתה כתובת למצוקות של כולם", הבהיר. עורך הדין אף הדגיש כי המורה "כופרת מכל וכל בהאשמות על רומן ביניהם. פירשו את זה בצורה לא נכונה". על דבריו של התלמיד סירב בוסקילה להתייחס כדי לא להביא לשיבוש הליכי חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully