וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מודה: חצי שנה חלפה מרצח גרושת עד המדינה - ואין קצה חוט

22.8.2016 / 0:10

הותר לפרסום כי שישה חשודים נעצרו בחשד למעורבות בירי בדבורה הירש, גרושתו של העבריין טל קורקוס, ברכב בבאר שבע לנגד ילדיה - אך הם שוחררו מחוסר ראיות. גם DNA שנמצא ברכב חשוד לא הביא להתקדמות. המשטרה: "החקירה נמשכת"

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

שישה חשודים נעצרו בחודשים האחרונים בחשד למעורבות ברצח גרושתו של עד מדינה שאירע בבאר שבע בחודש מרץ, אולם כולם שוחררו בשל חוסר בראיות – כך הותר הלילה (שני) לפרסום. עוד הותר לפרסום כי עד המדינה הוא טל קורקוס, בעלה לשעבר של דבורה הירש שנורתה למוות כשלצדה שלושת ילדיה. במשטרה הוחלט שלא לבקש מבית המשפט את הארכת צו איסור הפרסום פעם נוספת ונמסר כי החקירה נמשכת.

בערב הרצח, שאירע ב-7 במרץ, נעצרו כמה חשודים בהם העבריין הבכיר יניב זגורי, הפועל בדרום הארץ, ושנגדו העיד קורקוס, וכן משה רובין, שנחשב ליד ימינו של זגורי. לאחר חקירה ממושכת הם שוחררו וזגורי עזב כעבור כמה ימים את ישראל.

עשרות חוקרים ושוטרים ניסו לאתר את הרוצחים תוך השקעת כסף רב ואמצעים מיוחדים, אך אלו טרם הניבו הצלחה. במהלך החקירה, הגיעה המשטרה דרך מידע מודיעיני לכלי רכב מסוים שלפי החשד שימש את מבצעי הרצח. על אף שנמצא בו כובע ועליו DNA של רובין ושל אמיר בן שימול, חשוד נוסף, לא הצליחה המשטרה לבסס תשתית ראייתית ולקשור אותם לרצח.

מהמשטרה נמסר כי "בשלב זה החקירה נמשכת ומבוצעות פעולות חקירה במישור הגלוי והסמוי לאיתור החשודים ולביסוס התשתית הראייתית נגדם, שתביא להגשת כתב אישום. אין בשלב הזה המשך צורך באיפול המידע".

עוד בוואלה! NEWS:
בפעם השנייה ביממה: צה"ל תקף מטרות בעזה בתגובה לירי לשדרות
עשרות הפגינו בירושלים ובבית שמש נגד מעצר סרבן גיוס חרדי
שנה אחרי פיצוץ גשר מעריב בתל אביב - העסקים עדיין סובלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרצחה לעיני שלושת ילדיה. דבורה הירש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד אורי בן נתן, המייצג את משה רובין, מסר בתגובה כי "כבר מלכתחילה הכחיש רובין את המיוחס לו וכפר במעורבות ברצח. הוא היה עצור יותר מחודש ימים ובסופו של יום שוחרר, תוך שהמשטרה לא הצליחה לקשור אותו באופן כלשהו לחשדות, ובוודאי לא באופן שיצדיק את המשך מעצרו".

על מעורבותו של יניב זגורי בפרשה אמר עו"ד בן נתן כי "קורקוס אכן שימש עד מדינה נגדו בתיק שהתנהל ב-2007. זגורי ריצה את מאסרו במלואו, שילם את חובו לחברה ופתח דף חדש בחייו. אין לו כל עניין לפגוע במי שהעיד נגדו ובוודאי שלא לפגוע בבני משפחתו".

לדבריו, "ללא קשר לזגורי, פגיעה בבני משפחה ובמיוחד באשת עבריין, מנוגדת לקודים הנהוגים בעולם העברייני. היא בבחינת חציית קו אדום שלעניות דעתי לא נחצה. זגורי תושאל כבר בסמוך לרצח ולא היה חשד כלשהו נגדו".

עו"ד עידו פורת, המייצג את בן שימול ואילחי יונס, חשוד אחר שנעצר ושוחרר, אמר כי "מהרגע הראשון טענתי שלמרשיי אין שום קשר לחשדות שיוחסו להם. לשמחתי, כך אכן התברר בסופו של הליך ארוך בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully