וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ה-16 שנדרסה בבאר שבע: "אבא שלי גיבור, הוא הזהיר אותי"

21.8.2016 / 14:07

אלונה יונה שאיבדה את אביה בתאונת הדרכים ביום שישי, סיפרה כי אביה ניסה להזהיר אותה לפני שהמכונית פגעה בהם. "הנהג פשוט מטומטם, מי נתן לו רישיון? מי נוסע במהירות בסיבוב?", שאלה

צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

(בסרטון: אלונה יונה מספרת על התאונה מבית החולים)

אלונה יונה, בת ה-16 שנפצעה בתאונת הדרכים בבאר שבע בסוף השבוע, סיפרה ממיטת בית החולים על התאונה בה נהרג אביה, זמיר. "פתאום ראינו אוטו נוסע לעברנו ואבא שלי תפס את היד ואמר 'תיזהרו תיזהרו ותיצמדו לקיר'", סיפרה אלונה, "פתאום האוטו התחיל להסתובב והעיף אותנו".

היא סיפרה עוד כי ניסתה לדבר עם אביה ועם זוגתו נעמי, אבל שניהם היו מחוסרי הכרה. "הסתובבתי והסתכלתי על אבא וראיתי שהוא לא מגיב וגם נעמי לא, אמרתי לו 'אבא תענה לי'". היא הוסיפה: "אבא שלי היה ממש תקוע מתחת לרכב ואמרו שאין לו דופק ואני נלחצתי. אותו שלפו ראשון מתחת לאוטו ואז הוא עשה קולות של כאב, הוא לא דיבר".

היא ציינה עוד כי לאחר התאונה, הנהג ניגש אל הפצועים כשהוא המום ממעשיו. "הנהג בא אליי וראה שאני היחידה שערה ואמר 'מה עשיתי מה עשיתי' והתחיל ללטף אותי. אמרתי לו 'לך ממני'", סיפרה אלונה, "הוא פשוט מטומטם, מי נתן לו רישיון?! מי נוסע במהירות בסיבוב? מה הוא מרגיש אני לא כזה יודעת ולא כזה אכפת לי".

עוד בוואלה! NEWS:
כך חיסל ראש ארגון פשע את יריבו: כתב אישום חמור נגד מוטי חסין
חשד: שברו את שיניו של בן 17 מאשדוד - בגלל ויכוח באינסטגרם
איראן חושפת: מערכת ההגנה האווירית הראשונה מתוצרת עצמית

זמיר יונה, שנהרג בתאונת דרכים בבאר שבע, ובתו אלונה, אוגוסט 2016. פייסבוק, אתר רשמי
אלונה עם אביה, זמיר/אתר רשמי, פייסבוק

אביה של אלונה מת אתמול מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מצבה של אלונה ובת זוגו של אביה, נעמי, השתפר ומצבן מוגדר בינוני וקל.

"הוא הכי גיבור", אמרה אלונה על אביה, "הוא מת בשבילנו. כל דקה שיכולתי לשאול את הרופאים שאלתי מה איתו, אבל אף אחד לא אמר לי". היא הוסיפה כי היתה פונה אליו בכל דבר קטן. "הוא ידע איך להרגיע כל הזמן. הוא גיבור, הוא חזק, הוא פועל לטובת אחרים ורק אחר כך מסתכל על עצמו. רציתי שאחרים יתחילו להעריך את ההורים שלהם כי אי אפשר לדעת מה יקרה".

תכננו לחגוג השבוע יום הולדת

בני המשפחה סיפרו כי האב חזר עם זוגתו מארוחה במסעדה. "היא סיפרה לנו שהם ראו את הרכב נוסע במהירות. הוא ראה אותו מסתחרר, החזיק לאלונה את היד ואמר לה להיזהר - ואז היא הרגישה את החבטה ושהם נמחצו", סיפרה אמרה קרן. "היא אמרה שהיא צעקה 'אבא, אבא', ולא הצליחה להעיר אותו. היא הייתה היחידה בהכרה".

לדברי אמה של אלונה, קרן, בתה הייתה אמורה לבלות עם אביה את סוף השבוע. "הם תיכננו לעשות יום כיף. ב- 24 לחודש תכננו לחגוג לה יום הולדת 16 בהפתעה".

נהג הרכב ושני בני אדם אחרים שנפגעו בתאונה נפצעו קל. הוא קיבל טיפול רפואי ונחקר בתחנת המשטרה בבאר שבע. "אלונה אמרה שהוא יצא מהאוטו ואמר 'מה עשיתי, מה עשיתי'. היא אמרה 'תעוף מפה, אל תיגע בי'", סיפרה אמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully