וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של האב שנדרס ונפצע אנושות בב"ש: "הזהיר את בתו - ונפגע"

20.8.2016 / 20:20

האב, זמיר יונה, הלך עם בת זוגו ובתו בת ה-16 ברחוב כשמכונית שנסעה בפראות פגעה בהם. לדברי אמה של הנערה, שנפצעה בינוני, הוא החזיק אותה לפני הפגיעה והזיז אותה מהדרך. "היא הייתה היחידה בהכרה ולא הצליחה להעיר אותו"

צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

זמיר יונה, בן 46, שנפצע אתמול אנושות בבאר שבע כשמכונית פגעה בו, בבתו ובבת זוגו, מת מפצעיו בבית החולים סורוקה בעיר. מצבן של אלונה בת ה-16 ונעמי בת ה-40 השתפר היום, וכעת הן מוגדרות פצועות בינוני וקל.

לדברי קרן, אמה של אלונה, בתה זוכרת את כל מה שאירע בתאונה ואביה הזהיר אותה רגעים אחדים לפני הפגיעה. "היא מספרת את הכל. את המראות, מה שמעו ברקע. היא הצליחה להוציא את עצמה משם. היא זוכרת שהיא צעקה וקראה לאבא שלה", סיפרה האם. "זמיר אמר 'ואי ואי, תראו איך הוא נוסע'. הוא תפס לה את היד".

עוד בוואלה! NEWS:
אדם נדרס למוות במרדף משטרתי אחר משאית בשרון: נבדק חשד שנגנבה
לא הוציא רישיון מעולם: נעצר הנהג החשוד שפגע בבן שש וברח
ישראלית בת 53 נהרגה בתאונת טרקטורון בפנמה

שלושה הולכי רגל נדרסו בתאונת דרכים בבאר שבע 19 אוגוסט 2016. מוטי קדוש כתב ברנז'ה news, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בדרך חברון בבאר שבע, אמש/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קדוש כתב ברנז'ה news
"היא אמרה שהיא צעקה 'אבא, אבא', ולא הצליחה להעיר אותו. היא הייתה היחידה בהכרה"

בני המשפחה סיפרו כי זמיר חזר עם נעמי ואלונה מארוחה במסעדת "כרמים". "היא סיפרה לנו שהם ראו את הרכב נוסע במהירות. הוא ראה אותו מסתחרר, החזיק לאלונה את היד ואמר לה להיזהר - ואז היא הרגישה את החבטה ושהם נמחצו", סיפרה אמרה קרן. "היא אמרה שהיא צעקה 'אבא, אבא', ולא הצליחה להעיר אותו. היא הייתה היחידה בהכרה".

לדבריה, "היא הייתה אמורה לבלות איתו את סוף השבוע. הם תיכננו לעשות יום כיף. ב- 24.9 תיכננו לחגוג לה יום הולדת 16 בהפתעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זמיר יונה, שנהרג בתאונת דרכים בבאר שבע, ובת זוגו נעמי, אוגוסט 2016. פייסבוק, צילום מסך
זמיר יונה, ההרוג בתאונה בבאר שבע/צילום מסך, פייסבוק

נהג כלי הרכב שפגע בשלושת הולכי הרגל, כמו גם שני בני אדם נוספים, נפגעו קל בתאונה. הנהג קיבל טיפול רפואי ונחקר היום בתחנת המשטרה בעיר. בשלב זה נראה כי לא ייעצר אלא ישוחרר לביתו בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי הוא מוגדר נהג חדש. "אלונה אומר שהוא יצא מהאוטו ואמר 'מה עשיתי, מה עשיתי'. היא אמרה 'תעוף מפה, אל תיגע בי'", סיפרה אמרה.

"במקום היתה המולה והמראה היה קשה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א יוסי זיסו,שהגיע למקום התאונה בדרך חברון בעיר. "ראינו רכב על המדרכה שמתחתיו נלכדו שלושה הולכי רגל. חילצנו גבר ואישה כבני 40 ונערה כבת 16. האישה והילדה היו בהכרה מלאה וסבלו בעיקר מפגיעות בגפיים התחתונות, הגבר היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב-מערכתית".

(עדכון ראשון: 15:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully