וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הוציא רישיון מעולם: נעצר הנהג החשוד שפגע בבן שש וברח

20.8.2016 / 12:10

החשוד בן ה-21 הוסגר יחד עם אחיו בידי משפחתו לאחר שרכבם אותר על ידי המשטרה והיה ברור כי מעצרם מתקרב. מפרטי חקירת התאונה, שבה נפצע קשה ילד מפגיעת מכונית בצומת בר אילן, עולה כי הנהג נמלט מיד אחריה ויצא לבלות

ספק 500

הנהג שפגע בילד בן שש ופצע אותו באורח קשה בתאונת ה"פגע וברח" שהתרחשה אמש (שישי) בירושלים הוסגר לידי המשטרה בידי אחד מאחיו - כך נמסר מהמשטרה. מחקירה ראשונית עולה כי הנהג, בן 21, שהה במכוניתו עם אחיו הצעיר ונוסע נוסף ופגע בילד שחצה במעבר חצייה. כמו כן, נמצא כי הנהג מעולם לא הוציא רישיון נהיגה ונתפס בעבר נוהג בכלי רכב כשהיה בן 14 בלבד.

מהמשטרה נמסר כי לאחר התאונה החלו השוטרים בחקירתה והצליחו לאחר כמה שעות לאתר את מכוניתו של הנהג, מדגם טויוטה קורולה, שנגרר להמשך איסוף ראיות. בשלב זה, הבינה משפחתו של הנהג כי מעצר המעורבים בתאונה יתרחש בקרוב - ולכן הוא ואחיו הצעיר הוסגרו.

עוד בוואלה! NEWS:
אדם נדרס למוות במרדף משטרתי אחר משאית בשרון: נבדק חשד שנגנבה
גבר בן 53 נדקר למוות במהלך קטטה בלוד; חתנו נעצר
שלושה נדרסו בבאר שבע: בן 40 במצב אנוש, בת 16 במצב קשה

בן שש נפצע קשה בתאונת פגע וברח בירושלים 19.8.2016. חטיבת דובר המשטרה
המכונית הפוגעת שאותרה בידי המשטרה ונלקחה לאיסוף ראיות/חטיבת דובר המשטרה

התאונה התרחשה אתמול בעת שהנהג נסע מכיוון רחוב שמואל הנביא ופגע בילד בן השש בצומת בר אילן. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הילד בעודו מונשם ומורדם לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. החשוד נמלט מהמקום ויצא לאחר מכן לבלות. בחקירתו הוא קשר עצמו לתאונה ואמר כי ברח מהמקום משום שנלחץ.

בנוסף לכך שלא הוציא מעולם רישיון נהיגה, נתפס החשוד נוהג במכונית כשהיה בן 14 בלבד. חקירתו וחקירת אחיו, החשוד גם הוא במעורבות בתאונה, נמשכת בשעות אלו והם יובאו במוצאי השבת לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully