וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שברו את שיניו של בן 17 מאשדוד - בגלל ויכוח באינסטגרם

21.8.2016 / 12:35

שני נערים וצעיר בן 18 מאשדוד חשודים שהכו נער אחר לאחר שזה התווכח עם חברתם ברשת. הצעיר חשוד גם שהפר מעצר בית שבו אמור היה לשהות באותה עת. בהמשך היום יוגשו נגדם כתבי אישום

אפליקציית אינסטגרם. ShutterStock
מעצר החשודים הוארך כמה פעמים/ShutterStock

שני נערים וצעיר בן 18 מאשדוד חשודים שהכו נער בן 17 וגרמו לחבלות בפניו ובגופו. בעקבות חקירת המשטרה הם נעצרו לפני כשבועיים, ומאז הוארך מעצרם כמה פעמים. היום (ראשון) צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש נגדם כתבי אישום חמורים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

המקרה אירע לפני כשבועיים, בעקבות ויכוח בין הנער שהוכה לבין נערה, גם היא בת 17, בצ'אט של הרשת החברתית אינסטגרם. הנערה סיפרה על הוויכוח לידיד שלה, בן גילה, וזה התכתב עם הנער וקבע להיפגש איתו. לפגישה הגיע הידיד עם שני חברים והשלושה החלו להכות את הנער. בעקבות המכות שספג כמה משיניו נשברו והוא התעלף.

חוקרי מחלקת הנוער במשטרה פתחו בחקירה שהביאה לאיתור החשודים ומעצרם. בחקירתם הכחישו כל קשר לאירוע. בהמשך, שני הנערים קשרו עצמם לחשדות המיוחסים להם. הצעיר המשיך להכחיש קשר על אף חומר חקירה המעיד על מעורבותו באירוע. בנוסף, התברר בחקירה כי באותה עת היה אמור לשהות במעצר בית. בהמשך היום יוגשו נגד השלושה כתבי אישום.

עוד בוואלה! NEWS:
הפתרון של מערכת הביטחון לשב"חים: הגדלת מכסות עבודה לפלסטינים
בנוכחות כאלף איש: הובא למנוחות האב שנהרג מפגיעת רכב בבאר שבע
אחי הנהג החשוד שדרס ילד ונמלט: "זה טבעי - כשאדם נלחץ, הוא בורח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully