וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות כאלף איש: הובא למנוחות האב שנהרג מפגיעת רכב בבאר שבע

21.8.2016 / 2:10

בבית העלמין ביישוב מבועים שבנגב התקיימה הלוויתו של זמיר יונה, שנפצע אנושות בדריסה ומת מפצעיו. "תכונתו הבולטת ביותר הייתה חיוכו התמידי וטוב הלב שלו", ספדו לו. חל שיפור במצבן של אשתו ובתו שנפצעו גם הן

צילום: בני בן סימון

זמיר יונה שנהרג אתמול (שבת) מפגיעת כלי רכב בבאר שבע הובא הלילה למנוחות בבית העלמין ביישוב מבועים שבנגב. הלווייתו התקיימה בנוכחותם של כאלף בני אדם, בהם גם נעמי אשתו, שהגיעה על כיסא גלגלים לאחר שנפצעה אף היא בתאונה. יונה, בן 46, נפצע אנושות מפגיעת המכונית ויממה לאחר התאונה, מת מפצעיו בבית החולים. מפגיעת המכונית נפצעה גם בתו בת ה-16, אלונה, ומצבה מוגדר בינוני הודות לשיפור במצבה.

"תכונתו הבולטת ביותר של זמיר הייתה חיוכו התמידי וטוב הלב שלו", ספד לו יו"ר אגד, אבי פרידמן, "אדם ששמר כל חייו על בטיחות הנוסעים, נפגע לבסוף על ידי נהג אחר שלא הקפיד על כללי הזהירות. אולי מכאן תצא הקריאה - די לתאונות האלו, להרוגים שאנו חווים בדרכים. אולי מכאן תצא הבשורה שהנוהג ברכב מופקד על חיי אדם. יש להתמודד עם הקטל בדרכים ברמה הלאומית כדי שלא יהיה חורבן של עוד בתים".

לקריאה נוספת:
נקבע מותו של האב שנדרס ונפצע אנושות בב"ש: "הזהיר את בתו - ונפגע"
שלושה נדרסו בבאר שבע: בן 40 במצב אנוש, בת 16 במצב קשה

הלווייה של זמיר יונה שנהרג בתאונת דרכים בבאר שבע 21 אוגוסט 2016. בני בן סימון
"שמר תמיד על בטיחות הנוסעים". הלווייתו של זמיר יונה, הלילה/בני בן סימון

בני משפחתו של זמיר סיפרו אתמול כי הוא חזר עם נעמי ואלונה מארוחה במסעדת "כרמים". רגעים אחדים לפני הפגיעה, הזהיר זמיר את בתו אלונה. "היא סיפרה שהם ראו את הרכב נוסע במהירות. הוא ראה אותו מסתחרר, החזיק לאלונה את היד ואמר לה להיזהר - ואז היא הרגישה את החבטה ושהם נמחצו", סיפרו. "היא אמרה שהיא צעקה 'אבא, אבא', ולא הצליחה להעיר אותו. היא הייתה היחידה בהכרה".

נהג כלי הרכב שפגע בשלושת הולכי הרגל, כמו גם שני בני אדם נוספים, נפגעו קל בתאונה. הנהג קיבל טיפול רפואי ונחקר בתחנת המשטרה בעיר. בשלב זה נראה כי לא ייעצר אלא ישוחרר לביתו בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי הוא מוגדר נהג חדש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הלווייה של זמיר יונה שנהרג בתאונת דרכים בבאר שבע 21 אוגוסט 2016. בני בן סימון
מובא למנוחות, הלילה/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully