וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי הנהג החשוד שדרס ילד ונמלט: "זה טבעי - כשאדם נלחץ, הוא בורח"

21.8.2016 / 0:33

מעצר הנהג החשוד כי פגע בילד בן שש בירושלים, פצע אותו קשה ונמלט מהמקום הוארך ביומיים. בני משפחתו סיפרו כי הם מכירים את הילד שנפגע: "אחותנו הייתה המטפלת שלו". בעוד כשבוע היה אמור להתחיל עבודות שרות בגלל נהיגה ללא רישיון

צילום: ערוץ 1, עריכה: מתן חדד

בני משפחתו של הנהג החשוד כי פגע אמש בילד בן שש בירושלים, פצע אותו קשה ונמלט, סיפרו אמש (שבת) כי הם מכירים את משפחת הילד. "הם מתגוררים לידנו. אנו מאחלים להם רפואה שלמה", אמרו. "אחת האחיות הייתה מטפלת של הילד שנפגע". על הטענה שהחשוד הסתיר את כלי הרכב שלו לאחר התאונה, אמרו אחיו: "זה דבר ידוע, טבעי ומקובל שכשאדם נכנס לפאניקה, הוא בורח".

במהלך הדיון בבית משפט השלום בירושלים עלה כי החשוד, בן 21, היה אמור להתחיל ביום ראשון הבא לשאת עונש עבודות שירות על נהיגה ללא רישיון. מעצרו של הנהג, שמעולם לא קיבל רישיון נהיגה ונתפס נוהג בגיל 14, הוארך ביומיים. מעצרו של אחיו ששהה איתו במכונית הוארך ביממה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אב לשלושה ילדים קטנים חשוד שרצח את סבם לנגד עיניהם
משאית זבל כמרחב לימוד: דור ה-Z מתקשה לשבת בכיתה ולהקשיב במשך שעה
נקבע מותו של האב שנדרס ונפצע אנושות בב"ש: "הזהיר את בתו - ונפגע"

הארכת מעצר לחשוד בדריסת בן שש בירושלים, 20 באוגוסט 2016. נועם מושקוביץ
הנהג מובא להארכת מעצר/נועם מושקוביץ

מהמשטרה נמסר כי לאחר התאונה החלו השוטרים בחקירתה והצליחו לאחר כמה שעות לאתר את מכוניתו של הנהג, מדגם טויוטה קורולה, שנגרר להמשך איסוף ראיות. בשלב זה, הבינה משפחתו של הנהג כי מעצר המעורבים בתאונה יתרחש בקרוב - ולכן הוא ואחיו הצעיר הוסגרו.

(עדכון ראשון: 23:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully