וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב לשלושה ילדים קטנים חשוד שרצח את סבם לנגד עיניהם

21.8.2016 / 2:55

החשוד, בן 29, נקלע לקטטה עם הקורבן כשהשניים היו שיכורים. ילדיו, בני שלוש עד שבע, שהו בדירה בזמן שסבם נרצח בדקירות סכין. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון בחמישה ימים

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
יחד עמו נעצרו אשתו ואישה נוספת/ניב אהרונסון

החשוד ברצח חתנו בן ה-54 אתמול (שבת) בלוד, עשה זאת לעיני שלושת ילדיו, בני שלוש עד שבע - כך עולה מחקירה ראשונית של המשטרה. על פי החשד, השניים היו בגילופין בזמן שפרצה הקטטה ביניהם, ובסופה דקר למוות החשוד, בן 29, את אביה של אשתו. החשוד והנרצח היו מוכרים למשטרה.

יחד עם החשוד נעצרה גם אשתו ואישה נוספת בחשד למעורבות ברצח. מעצרו של החשוד הוארך הלילה מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון בחמישה ימים. מעצרן של שתי הנשים הוארך בשלושה ימים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע, ברחוב אהרון לובלין בעיר, ניסו לבצע בו פעולות החייאה וקבעו את מותו במקום. "כשהגענו למקום ראינו גבר מחוסר הכרה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות על גופו", סיפר פרמדיק מד"א ישראל בן יהודה, שהגיע למקום. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ישראלית בת 53 נהרגה בתאונת טרקטורון בפנמה
אותר בשלום נער שהוכרז נעדר אחרי שבילה במסיבה ביער בית גוברין
לא קיבל רישיון מעולם: נעצר הנהג החשוד שפגע בבן שש וברח

עו"ד קטי צווטקוב שמייצגת את החשוד ברצח בלוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה כי "מדובר באב לארבעה ילדים שמצפה להולדת ילדו החמישי. החשוד ללא עבר פלילי ובמהלך השנים טיפל במנוח עם אשתו ושניהם סייעו לו בתהליך שיקומו. במהלך הלילה התפתחה תגרה ובמהלכה החשוד הותקף ע"י המנוח ונגרמו לו חבלות רבות. החשוד הוא שהזמין ניידת מד"א. החשוד משתף פעולה ומסר את גרסתו, ואנו ממתינים שהמשטרה תחקור את גרסתו", מסרה.

(עדכון ראשון: 18:07)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully