וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג ללא רישיון פצע בן 6 קשה בירושלים – וברח | כותרות השבת

בן 21 הוסגר על ידי משפחתו לאחר תאונת פגע וברח, נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית עלתה לגמר בריו, והולך רגל נפצע אנוש ובתו נפצעה בינוני מפגיעת רכב בבאר שבע. אלה הכותרות שעשו את השבת

בן שש נפצע קשה בתאונת פגע וברח בירושלים 19.8.2016. חטיבת דובר המשטרה
רכבו של הנהג/חטיבת דובר המשטרה

הנהג שפגע בילד בן שש ופצע אותו באורח קשה בתאונת ה"פגע וברח" שהתרחשה אמש בירושלים הוסגר לידי המשטרה בידי אחד מאחיו - כך נמסר מהמשטרה.

מחקירה ראשונית עולה כי הנהג, בן 21, שהה במכוניתו עם אחיו הצעיר ונוסע נוסף ופגע בילד שחצה במעבר חצייה. כמו כן, נמצא כי הנהג מעולם לא הוציא רישיון נהיגה ונתפס בעבר נוהג בכלי רכב כשהיה בן 14 בלבד.

עם צאת השבת נמסר מבית החולים על שיפור במצבו של הילד, שמוגדר כעת בינוני. הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם, וכבר אינו מורדם ומונשם.

נבחרת ההתעמלות האמנותית עלתה לגמר בריו

אחרי האכזבה מנטע ריבקין, שהודחה אמש במוקדמות הקרב-רב, נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל עשתה את שלה והבטיחה את מקומה בגמר. הנבחרת של אירה ויגדורצ'יק, שעברה תקופה לא פשוטה כלל וזכתה במדליית ארד בקרב-רב באליפות אירופה האחרונה בחולון, כוללת את אלונה קושבצקי, יובל פילו, אידה מיירין, קרינה ליחבר ויקטרינה לבינה. המתעמלות הישראליות ביצעו שני תרגילים טובים והבטיחו מקום בין שמונה הראשונות, לקראת הגמר שייערך ביום ראשון ב-17:00. שם, יש תקווה למדליה.

שלושה נדרסו בבאר שבע: בן 40 במצב אנוש, בת 16 במצב בינוני

שלושה הולכי רגל נפצעו אמש מפגיעת כלי רכב בדרך חברון בבאר שבע. הפצועים הם גבר בן 46 שמצבו מוגדר אנוש, נערה בת 16 שנפצעה בינוני ואישה כבת 40 שמצבה קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את השלושה לבית החולים סורוקה בעיר.

נהג הרכב הפוגע, המוגדר נהג חדש, ועוד שני בני אדם נפגעו קל ופונו אף הם לבית החולים. כוח משטרה שהגיע למקום פתח בחקירה. מבית החולים נמסר כי הגבר מורדם ומונשם ונמצא בחדר הניתוח. הנערה סובלת מחבלה בגפיים, והאישה סובלת מחבלת ראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ישראלית בת 53 נהרגה בתאונת טרקטורון בפנמה

דינה גרינשפן, ישראלית בת 53, נהרגה היום בתאונת טרקטורון במהלך טיול בפנמה - כך נמסר ממשרד החוץ. גרינשפן הגיעה לפנמה עם בעלה ובתה הצעירה על מנת לבקר את הבן הבכור, שסיים טיול בדרום אמריקה. במשרד החוץ פועלים להבאת גופתה לקבורה בארץ.

על פי משרד החוץ, גרינשפן הייתה בטרקטורון והתהפכה איתו בעת התאונה. עוד נמסר כי הקונסול הישראלי בפנמה, אלי גיל, מטפל במקרה.

חודשיים אחרי הקבינט בישראל: הפרלמנט הטורקי אישר את הסכם הפיוס

הפרלמנט בטורקיה אישר הלילה את הסכם הפיוס שהושג עם ישראל בחודש שעבר, ובכך סלל באופן סופי את הדרך לשיקום היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות. ההצבעה התקיימה לפנות בוקר, שעות בודדות לפני שהפרלמנט באנקרה יצא לפגרת הקיץ שלו. 209 חברי פרלמנט הצביעו בעד האישור ו-16 בלבד התנגדו.

על פי תנאי ההסכם, ישראל תעביר 20 מיליון דולרים לטורקיה תוך 25 ימים, שתכליתם, על פי הנוסח, "בפיצוי כדי למשפחות השכולות במהלך תקרית המשט". כמו כן, סוכם כי אף אזרח ישראלי לא יואשם בעבירות פליליות או ייקנס בעקבות האירוע, שבו נהרגו עשרה טורקים בהשתלטות חיל הים על המשט לרצועת עזה.

רוסיה: תקפנו מטרות בצפון סוריה מספינות קרב בים התיכון

ספינות קרב רוסיות שנמצאות בים התיכון שיגרו אתמול שלושה טילים לעבר יעדים בסוריה - כך נמסר ממשרד הגנה הרוסי. על פי ההודעה ממוסקבה, טילי השיוט חלפו מעל אזורים לא מיושבים, וכוונו לעבר מטרות של ארגון "ג'בהת א-נוסרה", שלאחרונה הכריז על שינוי שמו ל"ג'בהת פתח א-שאם" ועל הפסקת זיהויו עם אל-קאעדה.

על פי הודעת משרד ההגנה, היעדים שהותקפו באמצעות טילי "קליבר" הם מרכז פיקוד ובסיס של הארגון האסלאמיסטי בדארת עזה, שממערב לחאלב, ומפעל לייצור תחמושת, גם הוא באזור חאלב, בצפונה של סוריה. "היעדים הושמדו לחלוטין", צוין בהודעת משרד ההגנה.

הרוג במרדף משטרתי אחר משאית בשרון; נבדק חשד שנגנבה

גבר נהרג הלילה במהלך מרדף משטרתי אחר משאית באזור השרון, זאת לאחר שירד ממנה בגשר מעל כביש 6 ונדרס למוות בידי כלי רכב חולף. לפני כן, המשטרה רדפה אחר המשאית בעוד הנהג שנהרג נסע במהירות ו"זגזג" בין נתיבי הכביש. כעת נבדק החשד כי האיש גנב את המשאית.

התקרית אירעה במהלך פעילות אכיפת פשיעת רכוש של המשטרה ומשמר הגבול (מג"ב) באזור היישובים אמץ וגן יאשיה שבעמק חפר. הכוח זיהה את המשאית החשודה באזור השעה 02:25, החל לנסוע אחריה ואף כרז לה לעצור. למרות קריאות השוטרים, המשיך הנהג לנסוע וניסה לחמוק. כשהגיעה המשאית לגשר מעל כביש 6, ירד ממנה החשוד, רץ לעבר הציר, נפגע מכלי רכב חולף ונהרג.

לאחר מינויים חדשים וחשיפות על עברו: מנהל הקמפיין של טראמפ התפטר

פול מנפורט, יו"ר הקמפיין של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ ויועצו הבכיר, הודיע אתמול על התפטרותו. מקורביו של מנפורט מסרו לעיתון "וושינגטון פוסט" כי מנפורט הודיע על כך לטראמפ ולבכירי הקמפיין, והוסיפו כי מנפורט עוזב בנסיבות חיוביות וימשיך לתמוך בטראמפ לנשיאות ארצות הברית.

טראמפ אישר כי מנפורט הגיש את התפטרותו, ושיבח את יועצו הבכיר על עבודתו "המקצועית באמת" במהלך הקמפיין. התפטרותו של מנפורט מגיעה על רקע מינוי של שני גורמים בכירים לקמפיין, כולל מי שככל הנראה יחליף אותו, סטיבן בנון, מנהל אתר החדשות השמרני "ברייטברט", ובצל חשיפות חדשות בנוגע לעבודתו עם מפלגת השלטון לשעבר באוקראינה, הידועה בקשריה הקרובים לשלטון הרוסי ולנשיא ולדימיר פוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully