וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: היורה באימאם מחוץ למסגד הואשם ברצח; המניע לא ברור

אוסקר מורל, תושב ברוקלין ממוצא היספני בן 35, מואשם כי ירה למוות באיש דת מוסלמי ובאדם נוסף ובהחזקת נשק בלתי חוקי. הוא נעצר תחילה בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח שהתרחשה סמוך לרצח

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

משטרת ניו יורק הודיעה הלילה (שלישי) כי הגישה כתב אישום נגד אוסקר מורל, בן 35, בגין שני סעיפי רצח מדרגה שנייה בחשד שירה למוות שלשום באימאם מוסלמי ובעוזרו, מחוץ למסגד בשכונת אוזון פארק שברובע קווינס בעיר. מורל, שנעצר מוקדם יותר בשל חשד למעורבות בתאונת פגע וברח מיד לאחר הירי, הואשם גם בהחזקת נשק בלתי-חוקי.

מחקירתו של מורל, תושב ברוקלין, לא עולה קשר אישי כלשהו להרוגים. עם זאת, הבהיר ראש מחלקת החקירות במשטרת ניו יורק, רוברט בויס, כי "אנחנו מאמינים, בשל הראיות שהשגנו עד כה, כי זה הוא".

עוד בוואלה! NEWS:
ארצות הברית שחררה 15 אסירים מהכלא במפרץ גואנטנמו שבקובה
טראמפ: "נהיה קיצוניים במדיניות ההגירה ונגביל כניסה ממדינות טרור"
יובל רבין תקף את טראמפ: "דבריו מסיתים לאלימות שנגעה בי אישית"

מסגד אל-פורקאן ג'אמע לאחר מותו של האימאם, קווינס, ניו יורק, 14 באוגוסט 2016. AP
המשטרה לא שללה אפשרות של פשע שנאה. אחד המתפללים במסגד אוחז בקלסתרונו של מורל/AP

בתקרית שהתרחשה בלילה בין שבת לראשון נהרגו מולאנה אקונג'י, בן 55, שעמד בראש קהילת המתפללים במסגד אל-פורקאן ג'אמע המשמש את חברי קהילת המהגרים מבנגלדש בעיר; ועוזרו, תרא א-דין, בן 64. מורל חשוד כי ירה בשניים בראשיהם, מסיבה שאינה ברורה. אקונג'י מת בזירה, וא-דין הובהל לבית החולים, שם מת מפצעיו כעבור כארבע שעות.

חברי הקהילה הבנגלדשית בקווינס משוכנעים כי מדובר בפשע שנאה שכוון נגד מוסלמים. בליל האירוע התאספו כמה מהם בזירת הרצח וחלקם האשימו את מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, דונלד טראמפ, בהסתה שגרמה לרצח.

אף על פי שמשטרת ניו יורק הודיעה כי אינה שוללת אפשרות שהרצח הוא פשע שנאה, במועד הגשת כתב האישום לא צוין מניע אפשרי למעשהו של מורל, תושב ברוקלין ממוצא היספני. הוא נעצר לאחר שקלסתרונו הופץ ביממה האחרונה, בעקבות ניתוח קלטות ממצלמות אבטחה שהוצבו ברחוב, בסמוך לזירת הרצח. על פי הודעת המשטרה, כעשר דקות לאחר שירה בשניים נמלט מורל ברכב ופגע ברוכב אופניים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת הירי באימאם מולאנה אקונג'י, קווינס, ניו יורק, 13 באוגוסט 2016. AP
מורל נעצר תחילה בשל חשד למעורבות בתאונת פגע וברח במנוסתו. זירת הרצח, שלשום בלילה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully