וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קצין ונהגו גנבו כלי נשק כדי למכור אותם לארגוני פשע

9.8.2016 / 14:00

מפקד פלוגה בגדוד הסיור הבדואי חשוד כי יחד עם נהגו, חייל בקבע, גנבו ממחסן בבסיס ליד באר שבע עשרות טילי לאו ורימונים. לאחר מכן הם העבירו אותם לאבי החייל, כדי שימכור אותם. בחמישי יוגש נגדם כתב אישום

צילום: בני בן סימון, עריכה: טל רזניק

מפקד פלוגה בגדוד הסיור הבדואי ונהג הסיור שלו חשודים בגניבת עשרות טילים ורימוני רסס במטרה למכור אותם לארגוני פשיעה – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. הקצין, שאדי בשיר, ונהגו, עדי זועבי, חייל בקבע, חשודים שגנבו את הציוד ממחסן בבסיס שדה תימן הסמוך לבאר שבע שעל אבטחתו היה אחראי בשיר.

הפרקליטות הצבאית צפויה להגיש נגד השניים כתב אישום ביום חמישי הקרוב. אביו של הנהג, מוחמד זועבי, חשוד במעורבות במעשים ונגדו יוגש כתב אישום באותו יום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. הקצין והאב הודו בחקירותיהם במיוחס להם, ואילו הנהג שמר על זכות השתיקה.

עוד בוואלה! NEWS:
בפעם השנייה בשבוע: עובד בארגון הומניטרי של האו"ם מואשם בסיוע לחמאס
כלי טיס בלתי מאויש של התעשייה האווירית התרסק בכפר בוואדי ערה
שירי סובול שנאשמת ברצח אחותה תשוחרר למעצר בית

חשד: נגדים בקבע סחרו בטילים של צה"ל. חטיבת דובר המשטרה
ניצלו הזדמנות כדי לגנוב נשק מהבונקר. טילי לאו/חטיבת דובר המשטרה

החקירה החלה לפני כארבעה חודשים, אז הגיעו למשטרה תלונות מהצבא כי לאחר ספירת מלאי של תחמושת בבונקר בבסיס עולה חשד כי נגנבו 77 רימוני רסס, 15 טילי לאו, וטיל "מטדאור". במשטרה הבינו כי מדובר בפרשה חמורה והטילו אותה על היחידה המרכזית (ימ"ר) מרחב נגב. במהלך החקירה הסמויה קשרו החוקרים את הקצין שהיה אחראי על אבטחת הבונקר לפרשה ואת נהגו. השניים, לפי החשד, העבירו את הציוד לאביו של הנהג.

בהמשך עלה החשד כי הקצין קיבל מאביו של נהגו כסף עבור התחמושת, שאותה התכוון למכור לארגוני פשיעה לכל המרבה במחיר. המ"פ חשוד כי מתוקף תפקידו כראש מערך האבטחה באותה העת, הוא ניצל הזדמנות ונכנס לבסיס עם כלי הרכב הצבאי שלו יחד עם נהגו. לאחר מכן, לפי החשד, הוא העמיס את הטילים והרימונים בזמן שדאג שלא יהיה שומר בבונקר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עורך דינו של המ"פ: "הוא אויים על ידי גורמי פשע"

עו"ד שמואל ברזני המייצג את בשיר מסר בתגובה: "היחידות החוקרות מצאו שיש הבדל עצום בין חלקו של מרשי לבין המעורבים האחרים בפרשה. מרשי מסר גרסה שהחוקרים הודיעו שהיא עיקר הראיות בתיק ולפיה הוא לא שותף למעשים.

"במהלך הגניבה ולאחריה, הוא היה מאוים על ידי גורמי פשע ולפיכך לא יכול היה לפעול אחרת משפעל, למנוע את המעשה מבלי שיש לו חלק בביצועו", הוסיף. "אין לו יד ברגל לא בגניבה ולא בסחר, הוא בן למשפחה מפוארת שבניה כולם במוסדות הביטחון, ביחידות קרביות, מורשת המשפחה היא אחרת לחלוטין מהאירוע כאן".

עו"ד רפי מסאלחה המייצג את הנהג ואביו מסר כי "השניים מכחישים את המיוחס להם. נגבש את עמדתנו לאחר קבלת חומרי החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully