וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי סובול שנאשמת ברצח אחותה תשוחרר למעצר בית

9.8.2016 / 11:20

בית המשפט המחוזי קבע כי הצעירה, שעצורה מאז הרצח בפברואר, תשוחרר למעצר בית לאור תסקיר ולפיו ניתן לשחררה לבית דודתה. היא תהיה תחת פיקוח של ארבעה בני משפחה. עם זאת, לבקשת הפרקליטות הוצא צו עיכוב ביצוע להחלטה ל-48 שעות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

שירי סובול, שהואשמה ברצח אחותה התאומה הילי, תשוחרר למעצר בית מלא בבית דודתה – כך קבע היום (שלישי) בית המשפט המחוזי בתל אביב. ההחלטה במחוזי התקבלה בעקבות קביעת העליון בחודש שעבר, לפיה יש לבחון חלופות מעצר לסובול, הנמצאת במעצר מאז אירע הרצח בפברואר, משום שעוצמת הראיות נגדה נמוכה. עם זאת, לבקשת הפרקליטות, הוצא צו עיכוב ביצוע לשחרור למשך 48 שעות.

השופטת רות לבהר שרון קבעה כי "אין מקום להשיג על הקביעה כי קיימות ראיות לכאורה לביצוע מעשה הרצח והשיבוש המיוחסים לנאשמת". בהתאם להחלטת בית המשפט העליון נערך תסקיר, שהמליץ להורות על שחרורה למעצר בית מלא בפיקוח ארבעה מפקחים באבן יהודה, בבית דודתה, אחות אמה של הנאשמת ושלושת ילדיה של הדודה.

"לצד חומרת העבירה ומורכבותה לא ניתן להתעלם ממצבה של הנאשמת כפי שעולה מחוות דעת פסיכיאטרית מפורטת המונחת בפניי. לא חולת נפש, מבינה את מעשיה ויכולה לעמוד לדין, אולם לא ניתן להתעלם ממצבה". השופטת לבהר שרון אמרה כי התלבטה אם לאמץ את המלצת תסקיר המבחן. "התרשמתי שמדובר בארבעה מפקחים נורמטיביים שגרים באבן יהודה ואני סבורה שיכולים לפקח על הנאשמת", מסרה.

לקריאה נוספת:
מעצר שירי סובול הוארך; משפחתה התפרצה בדיון: "הכול שקרים"
"צפתה בבן זוגה דוקר את הילי 130 פעם": שירי סובול מואשמת ברצח אחותה
"הוא ברח, תגיעו מהר אחותי גוססת": השיחה של שירי סובול למוקד 100

נמשך משפטה של האחות התאומה שירי סובול ובן זוגה דוד ערן. אבי כהן
"לא ניתן להתעלם ממצבה". סובול, היום/אבי כהן

סובול הואשמה ברצח אחותה יחד עם בן זוגה דוד ערן. השניים נאשמו גם בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש מהלכי משפט. ואולם, בכתב האישום לא צוין כי סובול לקחה חלק פעיל ברצח אחותה ולכן אישומה ברצח היה מפתיע, שכן ההערכה הייתה שתואשם בסיוע לאחר מעשה.

על פי כתב האישום, השניים תכננו יחד את המעשה לאורך כמה חודשים, הצטיידו בכפפות, בסכינים ובבגדים להחלפה והגיעו לדירתה. שם דקר לכאורה ערן את סובול יותר מ-130 דקירות, במקומות רבים בגופה, וזאת בזמן שאחותה עמדה לצדו וצפתה במתרחש. בשלב זה, כך נטען בכתב האישום, פעלו השניים לטשטוש הראיות בזירה – סובול החביאה את הסכינים ששימשו למעשה ואת בגדיו של ערן, והוציאה את הידית מדלת החדר על מנת למנוע את הכניסה אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully