וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר שירי סובול הוארך; משפחתה התפרצה בדיון: "הכול שקרים"

14.6.2016 / 11:15

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי סובול, המואשמת ברצח אחותה הילי, לא תשוחרר לביתה אף שלא ביצעה בעצמה את הרצח. בעקבות ההחלטה התחוללה מהומה באולם. "רוצים להרוס לה את החיים", צעקו בני משפחתה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

מהומה פרצה היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב במהלך דיון בעניינה של שירי סובול, המואשמת ברצח אחותה הילי. השופט בני שגיא קבע כי סובול תישאר במעצר עד תום ההליכים ולא תשוחרר לביתה, אף שהרצח בוצע על ידי בן זוגה, דוד ערן. בעקבות ההחלטה התפרצו בני משפחת סובול באולם. "כולם משקרים, הכול שקר", צעקו.

השופט שגיא הסביר כי קיימות ראיות לכאורה נגד סובול ולכן יש לראות אותה כשותפה לביצוע מעשה הרצח. לדבריו, "היא הצליחה לחצות את הסף הראייתי לשלב הזה של ההליך". בני המשפחה טענו כי המשטרה והפרקליטות "רוצים להרוס לה את החיים". "זה שוטר ופרקליטה שהמציאו דברים", אמרו.

לקריאה נוספת:
"מה עשית לי ולאימא שלי?": השיחה הקשה בין שירי סובול לבן זוגה
"הוא ברח, תגיעו מהר אחותי גוססת": השיחה של שירי סובול למוקד 100
"שירי סובול שטפה לו את המוח": הווידוי בתא המעצרים שהפליל את בן הזוג

שירי סובול, החלטה על מעצר עד תום ההליכים, בית משפט מחוזי תל אביב. 14 ביוני 2016. מאצ'י הוף
"רוצים להרוס לה את החיים". סובול, היום/מאצ'י הוף

לפני שלושה חודשים הגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתבי אישום נגד ערן וסובול, בני זוג בני 18, בגין רצח הילי ב-18 בפברואר בגבעתיים. השניים נאשמו גם בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש מהלכי משפט. אישומה של סובול ברצח הוא מפתיע, שכן ההערכה הייתה שתואשם בסיוע לאחר מעשה.

על פי כתב האישום, השניים תכננו יחד את המעשה לאורך כמה חודשים, הצטיידו בכפפות, בסכינים ובבגדים להחלפה והגיעו לדירתה. שם דקר לכאורה ערן את סובול יותר מ-130 דקירות, במקומות רבים בגופה, וזאת בזמן שאחותה עמדה לצדו וצפתה במתרחש. בשלב זה, כך נטען בכתב האישום, פעלו השניים לטשטוש הראיות בזירה – סובול החביאה את הסכינים ששימשו למעשה ואת בגדיו של ערן, והוציאה את הידית מדלת החדר על מנת למנוע את הכניסה אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully