וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עשית לי ולאימא שלי?": השיחה הקשה בין שירי סובול לבן זוגה

19.5.2016 / 13:45

עורכי דינה של התאומה הנאשמת ברצח הילי סובול ביחד עם ערן דוד חשפו הקלטה שלטענתם מוכיחה את חפותה: "איך יכולת לעשות את זה?". לדבריה, "לא עלה לי בראש שזה אתה". בתביעה דחו את הטענות: "היא ידעה שהיא מוקלטת"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

סנגוריה של שירי סובול, שנאשמת ברצח אחותה התאומה הילי ביחד עם בן זוגה דוד ערן, השמיעו היום (חמישי) בדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב הקלטה המוכיחה לטענתם כי מרשתם חפה מפשע. התביעה השיבה כי שירי ידעה שהיא מוקלטת ושתלה את גרסתה.

לפי נציגי ההגנה, חוקרי המשטרה קיימו תרגיל חקירה והשאירו את השניים בחדר. בשהותם בחדר הם דיברו בלחש והיה קשה לפענח את דבריהם. "רציתי שתרגישי ביטחון", אמר ערן לזוגתו, שהשיבה: "מה עשית לי ולאימא שלי?".

לקריאה נוספת:
"שירי סובול שטפה לו את המוח": הווידוי בתא המעצרים שהפליל את בן הזוג
פרקליטה של שירי סובול: "אמה תומכת בה, היא מחזיקה מעמד"
"הוא ברח, תגיעו מהר אחותי גוססת": השיחה של שירי סובול למוקד 100

שירי סובול חשודה ברצח הילי סובול – בדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב. אבי כהן
שירי סובול בבית המשפט המחוזי בתל אביב, היום/אבי כהן

בהמשך, נשמעת האחות הנאשמת שואלת בלחש כיצד זה קרה. ערן ענה תחילה "עליתי לקומה חמש", אולם כשהחוקרים היו בכניסה לחדר שירי אומרת: "איך יכולת לעשות את זה?". לאחר מכן החוקרים יוצאים, וכשאין איש בחדר היא משיבה: "אני תמיד אוהב אותך, אבל לא היית צריך לעשות את זה".

שני הנאשמים המשיכו לדבר בלחישות. שירי שאלה היכן דקר אותה, וזוגה השיב: "בכל מיני מקומות פלג גוף עליון". הוא שאל מדוע היא שואלת אותו את זה, והיא עונה: "כי הכול היה אצלה דם ועכשיו אני ראיתי אותך אבל לא ידעתי שזה אתה. גם כשנכנסתי לבית לא ידעתי שזה היית אתה. לא עלה לי אפילו בראש שזה אתה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
האם אמרה מיד לאחר הרצח: "מה שירי עשתה לה?"

התביעה, כאמור, דחו את הטענה לחפותה: "היא מודעת שיש הקלטה, היא מכניסה לו את הגרסה, שותלת לו את הגרסה של מה שהוא אמור להגיד. היא יודעת בדיוק מה היה, הוא מגיע מגואל בדם דופק בדלת והיא פותחת ובכלל לא שואלת מה קרה לו. נותנת לו מגבונים ומחביאה אותו בחדר של אימא שלה ומוציאה את הידית".

בנוסף לכך, הביאה התביעה את דבריה של האם מיד לאחר הרצח. "מה שירי עשתה לה?", אמרה אמן של האחיות. לטענת התביעה, התייחסות זו היא שהובילה את המשטרה לשנות כיוון - מהאפשרות כי מדובר במחבל לחקירת האחות התאומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully