וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הצעיר שנרצח בגלל ויכוח בכביש: "שהרוצח ימות כמו הבן שלי"

7.8.2016 / 16:46

מרינה חמינוב מדימונה עדיין מתקשה להאמין שבנה ראובן נרצח רק בגלל שהעיר לנהג אחר בכביש. אחרי שהוגש כתב אישום נגד החשוד אמרה האם: "אסור שהוא יצא ממאסר אף פעם, נהרסו לנו החיים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: אוהד פיטר

"הייתי רוצה שהרוצח ימות כמו הבן שלי" – כך אמרה היום (ראשון) מרינה חנימוב, אמו של ראובן בן ה-26 מדימונה שנרצח לפני כשלושה שבועות בגלל ויכוח עם נהג אחר בכביש. "אומרים שאלוהים רוצה רק את הטובים לידו, אבל מה איתנו? אנחנו רוצים אותו פה. הוא לא רצח רק את הבן שלי, הוא הרג גם אותנו", סיפרה האם. מוקדם יותר הוגש כתב אישום נגד יאיר פרץ, תושב העיר בן 22, בגין רציחתו של ראובן.

מרינה הוסיפה כי בנה היה אמור להתחתן בקרוב. "הוא קנה טבעת לחברה שלו, היו לו חלומות גדולים. אנחנו מתים, לא אוכלים, לא עובדים. הוא הרג אותנו, אם הייתי יודעת שככה זה יהיה הייתי מחבקת אותו ולא עוזבת", אמרה. "הוא היה מלאך, לב טוב, ילד מיוחד, הוא היה מתחבר לאנשים מהר".

עוד בוואלה! NEWS:
הנגבי על הודעת משרד הביטחון נגד אובמה: "אופיינה ברגשנות יתר"
סריקות אחר חשוד באזור רמת גן-תל אביב: תנועת הרכבות הופסקה - וחודשה
בעיצומו של המשפט: אביו של אלאור אזריה אושפז בגלל אירוע מוחי

מרינה חנימוב, אימו של ראובן חנימוב שנרצח בגלל עקיפה בכביש, דימונה. אוגוסט 2016. שי מכלוף
"רוצים אותו פה". ראובן חמינוב/שי מכלוף

בהמשך התייחסה האם לסכסוך בכביש שבעקבותיו נרצח בנה. "אני לא מאמינה שהילד שלי נרצח בגלל ויכוח בכביש, הייתי רוצה שהרוצח שלו ימות כמו הבן שלי, אין לי חיים", אמרה. "הוא עזר לנו המון, זה קשה מאוד. במקום שהוא יגיד עלינו קדיש אבא שלו אומר עליו קדיש. אסור שהוא יצא ממאסר אף פעם, אנחנו מתים מבפנים, נהרסו לנו החיים, לא מסוגלים לחזור לשגרה. אני לא ישנה בלילה, אני משתגעת, אני רוצה שהוא יכנס בדלת שוב, אבל עכשיו הוא לא יכנס לעולם".

ראובן היה אוהד של בית"ר ירושלים וביום חמישי האחרון תלו חבריו שלט לזכרו באצטדיון טדי. מרינה הקליטה את משחק הקבוצה ולא הפסיקה לבכות. "בדקה ה-26 האוהדים ערכו לזכרו דקת דומייה, בדקה ה-28 הקבוצה הבקיעה", סיפרה. "זה בגללו, הוא בטח שמח בשמיים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מרינה חנימוב, אימו של ראובן חנימוב שנרצח בגלל עקיפה בכביש, דימונה. אוגוסט 2016. שי מכלוף
"לא מסוגלים לחזור לשגרה". מרינה עם תמונת בנה/שי מכלוף

לפי כתב האישום שהוגש היום, פרץ נסע במכוניתו באופן שהפריע לנהגים בקרבתו ואף בלם בלימה פתאומית. הדבר גרם לזוהר עמר, שנסעה אחריו, לבלום בלימת חירום. ביחד עם נהג אחר, אמיר הואשלה, ניגשה עמר לפרץ והתפתח בין הצדדים ויכוח. בשלב מסוים היא הכתה את פרץ בפניו, והאחרון איים בסכין על הואשלה. הקורבן, שנסע באזור, פנה אף הוא לנאשם וכעס עליו. במהלך השיחה התלהטו הרוחות, אולם כל אחד חזר לרכבו והמשיכו בנסיעה.

כמה שעות לאחר מכן, בסביבות השעה 04:30 לפנות בוקר, הגיע פרץ עם שני חבריו, רפאל מליחוב ודימורי קיטובני, לחנייה שבה שהה חנימוב ברכבו. במקום התפתחו דין ודברים וגמלה בלבו של פרץ החלטה להמית את חנימוב. בשלב מסוים הוא יצא מרכבו בעודו מחזיק סכין וצועק לעמר ולאישה נוספת כי ידקור אותן, במטרה להפחידן. פרץ דקר לבסוף את חנימוב בעוד מליחוב מחזיקו כדי שלא יימלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully