וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצומו של המשפט: אביו של אלאור אזריה אושפז בגלל אירוע מוחי

7.8.2016 / 12:13

אביו של החייל המואשם בהריגת מחבל מנוטרל טופל בבית החולים אסף הרופא בצריפין בסוף השבוע - בפעם השנייה בתוך כמה ימים. "הוא עמד בהרבה מבחנים אבל לסיטואציה הנוכחית אף אחד לא הכין אותו", אמרו בסביבתו

עריכה: אביב אירגז

(צ'רלי אזריה התפרץ לדיון בבית המשפט: "איפה ראש הממשלה?", בחודש שעבר)

בעיצומו של המשפט שמתנהל בימים אלה נגד בנו, החייל אלאור אזריה שמואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון, אושפז בסוף השבוע צ'רלי אזריה בבית החולים אסף הרופא בצריפין עקב אירוע מוחי. בשבוע שעבר חש אזריה ברע וטופל בבית החולים, ובסוף השבוע האחרון חלה הידרדרות במצבו הבריאותי והוא אושפז במחלקה הנוירולוגית.

"אנו מתפללים לשלומו של צ'רלי", מסרו בסביבת המשפחה לוואלה! NEWS. "על כולנו עוברת תקופה מייסרת. צ'רלי אדם חזק, שירת 33 שנים במשטרת ישראל ויצא לפנסיה. הוא עמד בהרבה מבחנים בחיים אבל לסיטואציה הנוכחית אף אחד לא הכין אותו. הוא לוקח את זה קשה".

בקרבת המשפחה הדגישו כי צ'רלי אזריה קשור מאוד לבנו. "אלאור הוא בן הזקונים במשפחה וקשה לראות מה עובר הילד על לא עוול בכפו. משפחת אזריה מודה לכל המתעניינים בשלומו של צ'רלי ולכל עם ישראל על התמיכה והחיבוק".

עוד בנושא:
אזריה לפני הפסקת האש בצוק איתן: "ביבי כנס בהם, להרוג את כולם"
שעות של עדויות לא עזרו: אזריה לא הצליח לשכנע את השופטים
הלוחם הקשוח הפך לפרח מוגן: כך אלאור אזריה הפך לילד של כולנו

אלאור אזריה, בית הדין הצבאי ביפו. 9 במאי 2016. ניב אהרונסון
"מתפללים לשלומו". אלאור אזריה ואביו צ'רלי בבית הדין הצבאי בחודש מאי/ניב אהרונסון

"אלה ימים לא קלים למשפחת אזריה", סיפר שכן של המשפחה. "בנוסף למשפט של אלאור, צ'רלי לא נמצא בקו הבריאות. הוא מאושפז בבית החולים אסף הרופא ומנסה להתאושש ולחזור לעצמו. הוא רוצה להיות חזק בשביל הבן שלו", אמר.

במהלך אחד הדיונים בעניינו של אזריה בתחילת החודש שעבר, התפרץ אביו צ'רלי ויצא נגד התביעה ונגד ההתנהלות בבית המשפט. "זה לתפור תיק, רואים את זה, תופרים תיק לילד. רוצים להכניס אותו לבית סוהר – על מה? 'פעולה מבצעית'? לאן הגענו?", צעק.

אלאור אזריה עם הוריו בבית הדין הצבאי, יולי 2016. מגד גוזני
"ימים לא קלים למשפחה". אלאור אזריה והוריו בבית הדין הצבאי ביפו, בסוף החודש שעבר/מגד גוזני

"התובעים יודעים מה זה חברון? אני רק מבקש שיהיה משפט צדק. שכל השקרים יצאו החוצה. תקראו את הפרוטוקולים. מישהו מושך בחוטים. התובעים היו צריכים לרדת מהעץ. תיק רצח תפרו לו בהתחלה, על מה? מישהו מהם היה בחברון? מישהו מהם שלח ילד בן 18 לחברון? מישהו יודע את זה?", שאל.

"יום ולילה אני שומע אותם, הם מדברים איתי החיילים. פחד, הם לא ישנים בלילות. הולכים מטר ופוחדים שידקרו אותם, מתפוצצים לנו אנשים, רוצחים לנו אנשים. בשביל זה שלחתי את הבן שלי להיות קרבי? איפה ראש הממשלה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully