וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מדימונה נאשם כי רצח תושב עירו בגלל ויכוח בכביש

7.8.2016 / 12:23

לפי כתב האישום, יאיר פרץ דקר למוות בחודש שעבר את ראובן חנימוב, עמו רב בכביש כמה שעות קודם לכן. הוא ושני חבריו הצטיידו בסכינים, חיפשו אחריו ולאחר הרצח נמלטו לצפון וניסו להעלים ראיות. הנאשם הודה במעשה ושחזר את הרצח

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום בגין רצח נגד תושב דימונה בן 22. לפי האישום, לפני כשלושה שבועות התגלע ויכוח על הכביש בין יאיר פרץ לראובן חנימוב, תושב עירו בן 26, שהסתיים בדקירתו למוות.

ב-16 ביולי, בשעת בוקר מוקדמת, התקבל במשטרת דימונה דיווח על צעיר שנמצא דקור בפלג גופו העליון. מותו נקבע בזירה. במהלך החקירה הראשונית התגלה כי הרקע לאירוע הוא ויכוח בין הקורבן לנאשם בעקבות ויכוח על הכביש כמה שעות קודם לכן. הנאשם ושני חבריו החשודים במעורבות ברצח אותרו בתוך כמה שעות בצפון ונעצרו לחקירה.

לקריאה נוספת:
התווכח עם פקידה - והצית שריפה במתחם ההסתדרות בתל אביב
תומכי הרב ברלנד יוצאים לקרב על תדמיתו: "העלילו עליו עלילה שפלה"
נציגי משרד הבריאות במפעל הקורנפלקס: "נפעל למען יראו וייראו"

זירת רצח בדימונה – בעקבות ויכוח על עקיפה בכביש. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
רצח לעיני עדים. זירת האירוע בדימונה, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

לפי כתב האישום, פרץ נסע במכוניתו באופן שהפריע לנהגים בקרבתו ואף בלם בלימה פתאומית. הדבר גרם לזוהר עמר, שנסעה אחריו, לבלום בלימת חירום. ביחד עם נהג אחר, אמיר הואשלה, ניגשה עמר לפרץ והתפתח בין הצדדים ויכוח. בשלב מסוים היא הכתה את פרץ בפניו, והאחרון איים בסכין על הואשלה. הקורבן, שנסע באזור, פנה אף הוא לנאשם וכעס עליו. במהלך השיחה התלהטו הרוחות, אולם כל אחד חזר לרכבו והמשיכו בנסיעה.

כמה שעות לאחר מכן, בסביבות השעה 04:30 לפנות בוקר, הגיע פרץ עם שני חבריו, רפאל מליחוב ודימורי קיטובני, לחנייה שבה שהה חנימוב ברכבו. במקום התפתחו דין ודברים וגמלה בלבו של פרץ החלטה להמית את חנימוב. בשלב מסוים הוא יצא מרכבו בעודו מחזיק סכין וצועק לעמר ולאישה נוספת כי ידקור אותן, במטרה להפחידן. פרץ דקר לבסוף את חנימוב בעוד מליחוב מחזיקו כדי שלא יימלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זירת רצח בדימונה – בעקבות ויכוח על עקיפה בכביש. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת רצח בדימונה – בעקבות ויכוח על עקיפה בכביש/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

חנימוב ניסה לברוח מפרץ, אולם זה הצליח להשיגו לאחר שהתמוטט כעבור כמה צעדים ונפל על הארץ. הוא מת מפצעיו בתוך זמן קצר. פרץ ושני הנאשמים הנוספים נמלטו מהמקום לטירת הכרמל והשליכו את הסכין במהלך הנסיעה.

במהלך חקירתו של פרץ הוא סיפק כמה גרסאות. בסופו של דבר הוא הודה במעשה ואף שחזר את הרצח. מעצרו הוארך מאז כמה פעמים. כתבי אישום נגד שני הנאשמים הנוספים, ששוהים בימים אלו במעצר בית, יוגשו בימים הקרובים ויכללו עבירות נלוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully