וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדנו את החמלה?": אחיו של משה קצב מוחה על השארתו במאסר

בפוסט שהעלה לפייסבוק כתב ליאור קצב כי אחיו "מתנהג למופת" בבית הסוהר וכי עמד בכל הקריטריונים לשחרור מוקדם. "בדמיונו הוא ראה כבר את שחרורו הקרב ובא, את המפגש המאחד עם בני המשפחה"

צילום: ניב אהרונסון ושי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

(בווידאו: משדר אולפן וואלה! NEWS בעקבות החלטת ועדת השחרורים בעניין קצב)

ליאור קצב, אחיו הצעיר של משה קצב, התייחס היום בחשבון הפייסבוק שלו להחלטה שלא לקצר את עונשו של אחיו, שהורשע באונס לפני כשש שנים. "אתמול, מיד לאחר קבלת ההחלטה של ועדת השחרורים, פגשתי אותו בבית הסוהר. ניסיתי בכל כוחי לעודד אותו ולתמוך בו. מעולם לא ראיתי אותו במצב הזה. לפני ישב אדם מבוגר, כואב, סובל, שבור ורצוץ. אדם, שבאחת, אבדה כל תקוותו וכל ציפיותיו וחלומותיו התנפצו לרסיסים", כתב קצב על אחיו.

משה קצב נשלח בחודש דצמבר 2011 לשבע שנות מאסר, מהן ריצה עד כה כארבע וחצי שנים. אתמול דחתה ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר (שב"ס) את בקשתו לקיצור שליש מעונשו, בנימוק ש"לא חל כל שינוי בעמדותיו כלפי ביצוע עבירות המין שבהן הורשע".

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
קצב "לא הכיר בעבירות המין" – אז למה המליצה הרשות לשיקום האסיר לשחררו?
תושבי קריית מלאכי זועמים על דחיית בקשת קצב: "יום עצוב למדינה"
לצד כיסאו, חבריו של קצב מתפללים בבית הכנסת לשחרורו המוקדם

מתוך עמוד הפייסבוק של ליאור קצב:

לדבריו, אחיו אינו אדם צעיר ומצבו הבריאותי לא טוב - נתונים שהיו מביאים לשחרורו של כל אסיר אחר. "אינני מצליח להבין מהיכן הרוע? מדוע הרשעות? מה קרה לנו כחברה? הפכנו להיות קהי חושים?! איבדנו את החמלה?! מה קרה לערכי היסוד שלנו? אנושיות? חסד? חמלה? רחמים? יש לי הרושם שלא ירפו ממנו עד שלא יראו את גופתו שותתת דם ומובלת בכל חוצות העיר", הוסיף.

בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו כתב אחיו כי קצב ראה בדמיונו שהוא משתחרר ומתאחד עם בני המשפחה. "איזה תועלת תצמח עוד מהמשך ישיבתו בבית הסוהר? הוא עמד בכל הקריטריונים והתנאים הנדרשים לשחרור מוקדם. לא נשקפת ממנו כל סכנה והתנהגותו בבית הסוהר היא למופת", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully