וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין כרגע די חומר לפתיחה בחקירה באזהרה של ראש הממשלה"

בכיר המעורה בפרטי הבדיקה המשפטית בעניינו של נתניהו אמר לחדשות 10 כי בשלב זה לא הניבה הבדיקה מספיק חומרים לפתיחה בחקירה פלילית. בשבוע שעבר דווח כי החשדות נגד ראש הממשלה קשורים בפרשת הלבנת הון

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: ראש הממשלה נתניהו מגיב לחשדות בפרשת מימרן)

בכיר המעורה בפרטי הבדיקה המשפטית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי בשלב זה "אין די חומר לחקירה פלילית באזהרה של ראש הממשלה" – כך דווח הערב (שני) בחדשות 10. זאת, לאחר שאתמול אישר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על בדיקה משפטית נגד נתניהו.

בהודעת משרד המשפטים מתחילת השבוע נכתב כי "בעקבות מידע שהתקבל בעניינים הנוגעים בין היתר לראש הממשלה, ושהוצג בפני היועץ המשפטי לממשלה על ידי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, קיים היועץ מספר דיונים בהשתתפות פרקליט המדינה, גורמים בכירים נוספים במשרד המשפטים ואגף החקירות והמודיעין במשטרה. בסיומם החליט היועץ המשפטי לממשלה להורות על קיום בדיקה בנושא". בשבוע שעבר, פורסם בערוץ 10 כי הפרשה קשורה בהלבנת הון.

עוד בוואלה! NEWS:
חוק העמותות עולה לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת
ליברמן מינה פורש נוסף מישראל ביתנו: השר לשעבר לנדאו - יו"ר רפא"ל
ח"כ זועבי נאמה בכנסת מול מליאה ריקה: "אפשר לחיות יחד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בזירת פיגוע הירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. ניב אהרונסון
הודעת משרד המשפטים הדגישה כי מדובר בבדיקת החשדות בלבד. נתניהו/ניב אהרונסון

מנדלבליט הדגיש בהודעתו כי מדובר בבדיקה בלבד וכי לא נפתחה חקירה פלילית. עוד צוין כי "בימים האחרונים פורסמו בתקשורת ידיעות רבות שאינן מדויקות בלשון המעטה ביחס למידע הנוגע לבדיקה ולפעולות שכביכול בוצעו במסגרתה. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לפרסומים אלה או לפרט בנוגע למהלכי הבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully