וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה לילד שהסתפר בניגוד לתקנון: "אתה נראה כמו נאצי"

21.6.2016 / 16:34

מורתו של אדר בן התשע, שהגיע לכיתה עם תספורת חדשה שמפרה את נהלי ביה"ס הממלכתי דתי "טללים" שבערד, הציגה לכיתה תמונה של אחיינו של היטלר ואמרה: "ככה אתה הסתפרת". משרד החינוך: "דבריה הובנו שלא כהלכה"

תלמיד שמורתו העמידה אותו מול הכיתה וביישה אותו  - ש ,הסתפר כמו נאצי". באדיבות המשפחה
גם אם התספורת לא ברוח בית הספר, יש דרך להגיד זאת". אדר בן התשע/באדיבות המשפחה

"היא הראתה לי תמונה על המסך שבכיתה והיה כתוב שזה אחיין של היטלר ליד התמונה, ואמרה לי, 'ככה אתה הסתפרת'" - כך סיפר לוואלה! NEWS אדר, בן תשע, הלומד בבית הספר הממלכתי-דתי "טללים" בערד. אדר הגיע לבית הספר עם תספורת חדשה, שלדברי המורים מפרה את תקנון בית הספר, ובתגובה הציגה המורה לכיתה תמונה של חייל נאצי, ולכאורה השוותה בין התספורות של השניים. מאז נדרש אדר להגיע לבית הספר עם כובע לראשו, ואתמול (שני), לטענת אמו, לא הורשה להופיע במסיבת הסיום של כיתתו ללא כובע, בגלל התספורת.

לפני כשבועיים וחצי לקחה סיוון את בנה אדר להסתפר בערד. למחרת הגיע הילד לבית הספר ושם חיכתה לו הפתעה לא נעימה. "מה זאת התספורת הזאת? בוא ואראה לך מי הסתפר ככה. אתה רוצה לראות כמו מי אתה מסופר?", שחזר אדר את דברי המורה. "הרגשתי מבואס. היא הראתה לי את התמונה ליד כל הכיתה", סיפר.

אמו של אדר שמעה את הסיפור מחבר של בנה שבא לבקר בביתם. היא פנתה לאדר והוא גולל בפניה את השתלשלות העניינים. "הייתי מזועזעת", סיפרה. "השוו את הבן שלי לדבר הכי שפל באנושות, זאת פשוט בושה. כעסתי, נפגעתי, בכיתי".
סיוון פנתה למחנכת הכיתה של בנה כדי לברר את העניין, ונאמר לה שיטפלו בכך, אך חייבו את בנה לבוא עם כובע משום שהתספורת לא מתאימה לתקנון בית הספר. "גם אם התספורת לא ברוח בית הספר, יש דרך להגיד זאת. איך אפשר להעמיד ילד בן תשע מול תמונה של חייל נאצי ולהגיד לו 'ככה הסתפרת'?", אמרה האם לוואלה! NEWS.

עוד בוואלה! NEWS:
"היה מחנה ריטמן, והיה מחנה גיא": עדותו של ריטמן נחשפת
הנער הפלסטיני שנהרג מאש צה"ל לא היה מעורב ביידוי האבנים בכביש 443
נפרדת מרכב היוקרה: ג'יפ הריינג'רובר של ענבל אור מוצע למכירה

משרד החינוך: "דבריה של המורה לא כוונו כלפי התלמיד"

"דיברתי עם המחנכת של אדר, והיא אמרה לי שתדבר עם המורה, אבל טענה שלא הייתה כוונה לפגוע בו או להשוות אותו לנאצי", סיפרה האם. "מאז הבן שלי הולך עם כובע. עברו שבועיים וחצי, ואפילו לא ביקשו ממנו סליחה. הוא התכונן אתמול למסיבת הסיום. כשהגענו פתאום הוא התיישב לידי והחל לבכות. הבנתי שקורה משהו ואז הוא סיפר לי שהמורה הענישה אותו ואסרה עליו להופיע במסיבת הסיום, בגלל התספורת ומשום שבא בלי כובע".

ממחוז הדרום של משרד החינוך נמסר בתגובה: "מבדיקה עולה כי דבריה של המורה לא כוונו כלפי התלמיד והובנו שלא כהלכה. הנושא מטופל על ידי מנהל בית הספר והמפקחת, לרבות הטענות בסוגיית מסיבת הסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully