וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדת מרכב היוקרה: ג'יפ הריינג'רובר של ענבל אור מוצע למכירה

21.6.2016 / 12:01

במודעה שפורסמה במסגרת הליך כינוס הנכסים בפרשה, מציעים למכירה בנק מזרחי את הרכב. זאת, לאחר שאור ביקשה מבית המשפט כמה פעמים לעכב את מסירתו בטענות שונות

צילום: יעל דראל, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: ענבל אור ושלי נרקיס הגיעו להסדר על דירת המריבה במסדרונות בית המשפט המחוזי בתל אביב, לפני כשבועיים

מפרק נכסיה הזמני של ענבל אור, עו"ד איתן ארז, ונציג בנק מזרחי, המהווה נושה מרכזי בפרשה, העמידו היום (שלישי) למכירה את רכב הריינג' רובר היוקרתי של אור. רכב הריינג' רובר עמד תקופה ארוכה במרכז הפרשה כאחד הסמלים הבולטים להתנהלותה של אור, בעלת השליטה לשעבר בקבוצת אור סיטי נדל"ן החשודה בהעלמת מסים, הונאה והלבנת הון.

במודעה שפורסמה במסגרת הליך כינוס הנכסים בפרשה, מוצע למכירה הרכב, המוחזק בימים אלה במחסני "א.ט שירותים משפטיים" בפתח תקווה. הריינג' רובר של אור, ששנת ייצורו 2014, צבר כ-30,500 קילומטרים בנסיעה, ועל פי המודעה שפורסמה בנושא, כמקובל בתהליכים מסוג זה, הרכב יימכר במצבו הנוכחי (as is), ללא אחריות של הבנק או של מפרק החברה הזמני למצבו. במסגרת תהליך מכירתו, מתבקשים המעוניינים להציע הצעות לא יאוחר מה-5 ביולי.

אור פנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כמה פעמים בנושא הג'יפ, וביקשה מהשופט איתן אורנשטיין לעכב את מסירתו. לטענתה, היא נזקקה לו מכיוון שהיא משתמשת בו לצרכי עבודתה. אור אף כתבה בבקשה כי אמה נכונה לשמש כערבה מטעמה ולחתום על שטר ערבות בגובה חובה של אור בגין הרכב. בהמשך ציינה אור כי היא אם חד הורית לארבעה ילדים וכי היא זקוקה לרכב למטלותיה היומיות. השופט אורנשטיין דחה את בקשותיה והורה על מסירת הרכב, במטרה להכניס את תמורתו לקופת הכינוס לשם תשלום חובותיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית המשפט הורה על מסירתו. אור והריינג' רובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully