וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומר אמריקני: "מעצבן שהיורה מאורלנדו לא סיים את העבודה"

"אני חושב שזה נהדר. פלורידה קצת יותר בטוחה", טען רוג'ר חימנס, בדרשה שנשא כמה שעות לאחר הטבח במועדון גייז, "כל אחד מהם הוא פדופיל. מגיע להם". לאחר הביקורת, אמר: אני משקף את דעתם של אמריקנים רבים

עריכה: שניר דבוש

שעות ספורות לאחר הטבח במועדון הגייז "פולס" באורלנדו ביום ראשון, שבו נהרגו 49 בני אדם, הכומר רוג'ר חימנס מסקרמנטו, קליפורניה, טען בדרשה שנשא בכנסייתו: "אני חושב שזה נהדר. אורלנדו, פלורידה, קצת יותר בטוחה הלילה". לדבריו, "כנוצרים, אנחנו לא אמורים להתאבל" על מותם של להט"בים.

"כל אחד מהם הוא פדופיל", המשיך חימנס. "אני קצת מעוצבן שהוא לא סיים את העבודה". לטענתו, "לפי התנ"ך, הם אנשים מרושעים. אני לא אופתע אם הבחור הזה בכלל לא מוסלמי, אולי שילמו לו בשביל זה. הם משתמשים בדברים האלה כדי לקדם את האג'נדה שלהם". הוא הדגיש כי ההרוגים הם "לא נורמליים", והבהיר כי "אנחנו חייבים להגיד שזו לא טרגדיה, ואנחנו לא אמורים להתאבל. מגיע להם".

עוד בוואלה! NEWS:
טרנסג'נדרית שפגשה את המחבל מאורלנדו: "הוא היה סקרן"
אשתו של המחבל מאורלנדו: "הסעתי אותו למועדון כדי לבחון את השטח"
"לא לתת לפחד לנצח": בקהילת הלהט"ב באורלנדו מעכלים את האובדן

משפחות קורבנות הטבח באורלנדו מחוץ לתחנת המשטרה בעיר. 12 ביוני 2016. רויטרס
"זה לא משהו שאנחנו צריכים להתאבל עליו". חברי הקורבנות מחוץ למשטרת אורלנדו/רויטרס

דבריו, שפורסמו בערוץ היוטיוב של הכנסייה הבפטיסטית "וריטי" והוסרו תוך זמן קצר, הספיקו להיות מופצים ברשתות החברתיות. ראש עיריית סקרמנטו קווין ג'ונסון הגיב להם בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "דברי השנאה האלה לא משקפים בשום אופן את הערכים הנוצריים, ואין להם מקום בחברה שלנו".

דייב גרסיה, מנהל תחום המדיניות במרכז הלהט"ב בלוס אנג'לס אמר בשיחה עם סוכנות הידיעות הצרפתית כי הוא אינו מופתע מההערות. "למרות שאנשים כאלה לא ירו או הרגו את חברי הקהילה, הם טוענים את הרובים עם כדורי שנאה", הסביר.

חימנס טען, מנגד, כי דבריו הוצאו מהקשרם וכי מדובר במתקפה על הדת ועל חופש הביטוי. יתרה מכך, הוא טען כי דבריו מתבססים על התנ"ך וכי הוא משקף את דעתם של אמריקנים רבים. "הנקודה שניסיתי להבהיר היא שאם אנשים שאלוהים העניש בכל מקרה מתים, זה לא משהו שאנחנו צריכים להתאבל עליו", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עצרת הזדהות עם קורבנות הנרצחים בטבח באורלנדו, ניו יורק. 12 ביוני 2016. AP
"הם משתמשים בדברים האלה כדי לקדם את האג'נדה שלהם". עצרת זיכרון בניו יורק/AP

באותו יום, נעצר אדם חמוש על ידי הרשויות בסנטה מוניקה, קליפורניה, בחשד שתכנן לבצע פיגוע במצעד הגאווה בלוס אנג'לס. על פי הדיווח בעיתון "לוס אנג'לס טיימס", במכוניתו של החשוד, ככל הנראה תושב אינדיאנה שזהותו לא הותרה לפרסום, נמצאו רובים ותחמושת, לצד חומר נפץ שמשמש להרכבת מטעני חבלה.

הוא נעצר לאחר שהתקבל דיווח על אדם חשוד, ואמר לשוטרים שהוזעקו למקום כי הוא "מחכה לחבר" וכי הוא בדרכו למצעד הגאווה במערב הוליווד. הוא הועבר לחקירת הבולשת הפדרלית, FBI. גורמים בעיריית לוס אנג'לס אישרו את הדיווח והבהירו כי תוגברה האבטחה לקראת המצעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully