וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה: נעצר חמוש שתכנן לפגע במצעד הגאווה בלוס אנג'לס

לאחר הטבח במועדון באורלנדו, הרשויות בסנטה מוניקה עצרו חשוד, שבמכוניתו נמצאו כלי נשק וחומרי נפץ. לא ידוע על קשר ליורה מפלורידה. האבטחה במצעד תוגברה, והנוכחים ציינו דקה דומייה

ספק 500

אדם חמוש נעצר היום (ראשון) על ידי הרשויות בסנטה מוניקה, קליפורניה, בחשד שתכנן לבצע פיגוע במצעד הגאווה בלוס אנג'לס שנערך היום. על פי הדיווח בעיתון "לוס אנג'לס טיימס", במכוניתו של החשוד, ככל הנראה תושב אינדיאנה שזהותו לא הותרה לפרסום, נמצאו רובים ותחמושת, לצד חומר נפץ שמשמש להרכבת מטעני חבלה.

הוא נעצר לאחר שהתקבל דיווח על אדם חשוד, ואמר לשוטרים שהוזעקו למקום כי הוא "מחכה לחבר" וכי הוא בדרכו למצעד הגאווה במערב הוליווד. הוא הועבר לחקירת הבולשת הפדרלית, FBI, ולפי שעה לא ידוע על קשר כלשהו לעומר מטין, שירה הלילה למוות בכ-50 בני אדם במועדון גייז באורלנדו, פלורידה.

עוד בוואלה! NEWS:
"זקוקים לתרומות דם כדי להציל גייז - אבל הם לא יכולים לתרום"
אשתו לשעבר של הרוצח מאורלנדו: "הוא היה לא יציב והכה אותי"
דיווח: היורה מאורלנדו התקשר למוקד החירום ונשבע אמונים לדאעש

זירת הירי ההמוני במועדון הלהט"ב "פולס" בעיר אורלנדו בארצות הברית. 12 ביוני 2016. GettyImages
50 נהרגו ועשרות נפצעו. זירת הירי באורלנדו, היום/GettyImages

גורמים בעיריית לוס אנג'לס אישרו את הדיווח והבהירו כי תוגברה האבטחה לקראת המצעד. עם זאת, חברת מועצת מערב הוליווד, לינדסי הורבט, מסרה בהודעה רשמית כי גורמי הביטחון במחוז לוס אנג'לס לא מעריכים כי קיים איום ספציפי למצעד היום.

"שמענו דיווחים נוראיים לחלוטין מאורלנדו הבוקר", מסרה הורבט. "ירי שכוון נגד משפחת הלהט"ב במהלך חודש הגאווה מעורר בי חלחלה. מתקפת הירי הקטלנית ביותר בארצות הברית כוונה נגד להט"בים בערב לטיני. אנו מבכים את האובדן שובר הלב הזה, ואנו חייבים להקדיש את עצמנו למאבק למען שוויון מלא לכולם. אף אחד אינו שווה עד שלא כולם שווים".

בפתח המצעד בלוס אנג'לס, הנוכחים ציינו דקת דומייה לזכר ההרוגים במועדון הגייז "פולס" באורלנדו. ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק רגסטי, קרא לנוכחים "לאחוז במישהו היום". לדבריו, "המצעד ממשיך. אנחנו ממשיכים, ממשיכים לאהוב אל מול השנאה". במקביל, גם במצעד הגאווה בוושינגטון הבירה שנערך היום, ציינו החוגגים את הטבח בפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully