וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו לשעבר של הרוצח מאורלנדו: "הוא היה לא יציב והכה אותי"

גרושתו של עומר מטין, שירה למוות ב-50 בני אדם במועדון לילה בארה"ב, טענה כי היה אלים כלפיה בנישואיהם הקצרים - שבסופם חילצו אותה הוריה מדירתם. "אני עדיין מעכלת את מה שקרה"

ספק 500

אשתו לשעבר של עומר מטין, החשוד ברצח 50 בני אדם ובפציעתם של 53 נוספים במועדון הלילה "פולס" באורלנדו שבארצות הברית, סיפרה היום (ראשון) כי בתקופת נישואיהם הוא היה אלים ובלתי יציב מבחינה נפשית. על פי דיווח ב"וושינגטון פוסט", זוגתו לשעבר של מטין, שביקשה שלא להזדהות כדי לשמור על ביטחונה, סיפרה כי הוא נהג להכות אותה בתקופתם יחד. "אני עדיין מעכלת את מה שקרה, אני מרגישה ברת מזל", אמרה לאחר שגילתה על הטבח ההמוני שביצע.

"הוא היה איש לא יציב, הוא היה פשוט מגיע הביתה ומתחיל להכות אותי משום שלא סיימתי לכבס או משהו כזה", סיפרה אשתו לשעבר של מטין בן ה-29, תושב פלורידה ממוצא אפגני. לדבריה, הם הכירו באתר אינטרנט לפני כשמונה שנים והחליטו להתחתן. היא סיפרה כי בתחילה הנישואים היו רגילים לחלוטין, אך בהמשך, מערכת היחסים השתנתה – עד שהוריה נאלצו להגיע ולחלץ אותה מביתם המשותף.

עוד בנושא:
עדויות מהטבח במועדון באורלנדו: "שמענו עשרות יריות, אנשים רצו כמשוגעים"
לאחר הירי באורלנדו: בנק הדם מאפשר גם לגייז לתרום דם
אביו של הרוצח מאורלנדו: "כעס מאוד כשראה שני גברים מתנשקים"

זירת הירי ההמוני במועדון הלהט"ב "פולס" בעיר אורלנדו בארצות הברית. 12 ביוני 2016. GettyImages
זירת הירי ההמוני באורלנדו, היום/GettyImages

האישה לשעבר סיפרה כי מוצאה של משפחתו של מטין היה מאפגניסטן, אך כי הוא עצמו נולד בניו יורק. השניים נישאו בשנת 2009 ועברו לדירה בבעלות משפחתו של מטין בפורט פירס, פלורידה. "הוא היה נראה כמו אדם נורמלי", סיפרה, והוסיפה כי בעלה לשעבר לא היה דתי מאוד ואף התאמן בחדר הכושר לעתים קרובות. לדבריה, בזמן נישואיהם לא היו סימנים כי מטין אחז בדעות אסלאמיות קיצוניות, ובבעלותו היה אקדח קטן מאחר שעבד כשומר במוסד סמוך לעבריינים צעירים.

הוריה של הצעירה התערבו בנישואיהם של השניים כאשר גילו כי מטין תקף אותה באלימות. אביה אישר את גרסתה ואמר כי נישואיו של מטין לבתה נמשכו רק כמה חודשים, והסתיימו כשהיא חולצה מדירתם. על פי רישומי בית המשפט בפלורידה, השניים התגרשו סופית ב-2011.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא היה נראה כמו אדם נורמלי". עומר מטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענתה של האישה לשעבר, היא מעולם לא יצרה קשר עם מטין מאז, על אף שהוא ניסה לדבר איתה כמה פעמים. "הם הצילו את חיי", אמרה על הוריה. לאחר שנחשפה למה שאירע באורלנדו, אמרה כי הוא מרגישה ברת מזל וכי היא "עדיין מעכלת".

הבולשת הפדרלית (FBI) אמנם עדיין לא אישרה כי מטין הוא אכן היורה שביצע את הטבח במועדון המזוהה עם הקהילה הגאה, אך גורמים רשמיים במשטרת אורלנדו אישרו כי הוא הרוצח, שחוסל בזירה. על פי הרשויות, הוא היה חמוש ברובה ובאקדח, וירה במועדון הלילה במצב אוטומטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully