וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של המחבל מאורלנדו: "הסעתי אותו למועדון כדי לבחון את השטח"

נור זהי סלמאן נחקרה על ידי סוכני ה-FBI בחשד ששיתפה עמו פעולה, ואמרה להם כי עמדה לצדו בעת שרכש את התחמושת שעמה ביצע את הטבח. היא אמנם טוענת כי ניסתה לשכנע אותו שלא להוציא לפועל את המתקפה, אך עלולה לעמוד לדין

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

נור זהי סלמאן, אשתו של עומר מטין שהוציא לפועל את הטבח במועדון הגייז באורלנדו ורצח 49 בני אדם, נחקרה בידי סוכני הבולשת הפדרלית (FBI) וסיפרה להם כי היא עמדה לצד בעלה בעת שרכש את התחמושת והמחסנית ששימשו אותו בביצוע הירי, ואף הסיעה אותו למועדון "כדי לבחון את השטח" – כך דיווחה אתמול (שלישי) רשת NBC האמריקנית.

לפי הדיווח, סלמאן, אשתו השנייה של מטין, ניסתה לשכנע את בעלה שלא לבצע את המתקפה. עם זאת, היא עשויה לעמוד לדין בגין אי-דיווח על הכוונה לבצעה. גורמים המעורים בפרטי החקירה טענו כי הרשויות אכן שוקלות להגיש כתב אישום נגד סלמאן, אך עד כה לא נתקבלה החלטה סופית בנושא. כמו כן נמסר כי היא משתפת פעולה עם החקירה.

עוד כתבות בנושא:
"בחור שקט וחביב": ביקור במסגד שממנו יצא המחבל מאורלנדו
מבלים במועדון באורלנדו: "היורה ביקר בקביעות והתחיל עם גברים"
טראמפ לאחר הטבח באורלנדו: "מוסלמים יגייסו את ילדינו לדאעש"

עומר מטין, שביצע את הטבח באורלנדו, אשתו נור זהי סלמאן ובנו של מטין. טוויטר, צילום מסך
מטין, אשתו ובנו של מטין/צילום מסך, טוויטר

אשתו לשעבר של עומר מטין סיפרה לאחר המתקפה כי בתקופת נישואיהם הוא היה אלים ובלתי יציב מבחינה נפשית. על פי דיווח ב"וושינגטון פוסט", האישה, שביקשה שלא להזדהות כדי לשמור על ביטחונה, אמרה כי הוא נהג להכות אותה בתקופתם יחד. "אני עדיין מעכלת את מה שקרה, אני מרגישה ברת מזל", אמרה לאחר שגילתה על הטבח ההמוני שביצע.

"הוא היה איש לא יציב, הוא היה פשוט מגיע הביתה ומתחיל להכות אותי משום שלא סיימתי לכבס או משהו כזה", הוסיפה. לדבריה, הם הכירו באתר אינטרנט לפני כשמונה שנים והחליטו להתחתן. היא סיפרה כי בתחילה הנישואים היו רגילים לחלוטין, אך בהמשך, מערכת היחסים השתנתה – עד שהוריה נאלצו להגיע ולחלץ אותה מביתם המשותף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ביקר במועדון כמה פעמים". מטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר דווח כי מטין ביקר במועדון "פולס" שבו ביצע את הטבח כמה פעמים לפני המעשה. לפי רשת MSNBC ולוס אנג'לס טיימס, הוא אף השתמש בכמה אפליקציות המיועדות לקביעת דייטים עם גברים. בנוסף לכך, חבר כיתתו לשעבר סיפר ל"פאלם ביץ' פוסט" כי הוא סבור שהיורה, שנשבע אמונים לדאעש בזמן האירוע, היה הומו וכי הוא ביקש ממנו לצאת עמו בעבר.

שלושה עדי ראייה נוספים אישרה כי הם ראו את מטין במועדון "פולס" יותר מפעם אחת לפני הירי הקטלני. "לפעמים הוא היה יושב ושותה לבדו ובפעמים אחרות הוא היה כה שיכור עד שהוא היה רועש ואלים", צוטט טיי סמית' ב"אורלנדו סנטינל". "הוא סיפר דברים על אביו לפעמים. הוא סיפר לנו שיש לו אישה וילד". לדבריו, "הוא לא יכול היה לשתות בביתו, ליד אשתו או משפחתו. אביו היה אדוק לגמרי".

(עדכון ראשון: 22:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully