וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלים במועדון באורלנדו: "היורה ביקר בקביעות והתחיל עם גברים"

עדי ראייה צוטטו בכלי תקשורת אמריקניים ואמרו כי עומר מטין, שרצח 49 איש, היה פוקד את המקום לעתים קרובות וכי הוא השתמש באפליקציות המיועדות להומואים. "לפעמים היה כה שיכור עד שהוא היה רועש ואלים"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

עומר מטין, היורה במועדון הלהט"בי באורלנדו, ביקר בו כמה פעמים לפני שביצע את הטבח שהוביל לרצח 49 מבלים – כך סיפר הלילה (שלישי) עד ראייה ל"אורלנדו סנטינל". לפי רשת MSNBC ולוס אנג'לס טיימס, מטין בן ה-29 השתמש בכמה אפליקציות המיועדות לקביעת דייטים עם גברים. בנוסף לכך, חבר כיתתו לשעבר סיפר ל"פאלם ביץ' פוסט" כי הוא סבור שהיורה, שנשבע אמונים לדאעש בזמן האירוע, היה הומו וכי הוא ביקש ממנו לצאת עמו בעבר.

שלושה עדי ראייה נוספים אישרה כי הם ראו את מטין במועדון "פולס" יותר מפעם אחת לפני הירי הקטלני. "לפעמים הוא היה יושב ושותה לבדו ובפעמים אחרות הוא היה כה שיכור עד שהוא היה רועש ואלים", צוטט טיי סמית' ב"אורלנדו סנטינל". "הוא סיפר דברים על אביו לפעמים. הוא סיפר לנו שיש לו אישה וילד". לדבריו, "הוא לא יכול היה לשתות בביתו, ליד אשתו או משפחתו. אביו היה אדוק לגמרי".

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ לאחר הטבח באורלנדו: "מוסלמים יגייסו את ילדינו לדאעש"
"לא לתת לפחד לנצח": בקהילת הלהט"ב באורלנדו מעכלים את האובדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היורה במועדון באורלנדו עומר מטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריס קאלן, שמופיע במועדון כדראגקווין, סיפר לרשת CNN כי מטין היה מגיע למועדון פעם או פעמיים בחודש "במשך לפחות שלוש שנים". קאלן וסמית' סיפרו כי הם הפסיקו לשוחח עם היורה, שהוריו מאפגניסטן, כשהוא שלף סכין לעבר אחרי שהעירו הערה על הדת.

תושב אורלנדו סיפר לאשת MSNBC כי הוא ראה את תמונותיו של מטין באפליקציות כמו גריינדר ו- Adam4Adam. "הוא שלח הודעות מוזרות מאוד וחסמתי אותו מיד", אמר. מבלה קבוע אחר במועדון, קווין ווסט, סיפר ללוס אנג'לס טיימס כי הוא שוחח עם מטין לסירוגין במשך שנה באפליקציה Jack'd, אך הוא מעולם לא פגש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully