וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנסג'נדרית שפגשה את המחבל מאורלנדו: "הוא היה סקרן"

דניאל טשנר סיפרה כי עומר מטין, שרצח 49 בני אדם במועדון להט"בי בעיר, הגיע למועדון אחר של הקהילה בעיר: "כשהראו אותו בחדשות, הלב שלי התכווץ וכמעט פרצתי בבכי". אשתו לשעבר: "היו לו נטיות הומואיות"

צילום: צולם באמצעות סמרטפון של וואווי, עריכה: שניר דבוש

המחבל שביצע את הטבח במועדון הלהט"בי באורלנדו היה "סקרן, בוחן ולא נינוח" - כך תיארה טרנסג'נדרית שפגשה את עומר מטין, שרצח 49 איש במועדון כחלק ממסע הירי הקטלני ביותר בתולדות ארצות הברית. דניאל טשנר בת ה-60 אמרה בריאיון שהעניקה אמש (שלישי) לאתר "יהאו" כי היא זיהתה באופן מידי את פרצופו של מטין כשהוא הופיע במסכי הטלוויזיה.

"כשהראו אותו בחדשות, הלב שלי התכווץ וכמעט פרצתי בבכי. ראיתי את הבן אדם הזה לפני כשמונה חודשים. הבנתי שדיברתי עמו במשך 15 דקות כשישבתי מתחת לסככה ב'בבית הפרלמנט'", סיפרה. "בית הפרלמנט" הוא מועדון להט"בי פופולרי באורלנדו, שנמצא במרחק של עשר דקות נסיעה ממועדון "פולס", שם אירע הטבח.

דבריה מגיעים ברקע דיווחים ברחבי ארצות הברית על כך שמטין, שנשבע אמונים לדאעש בזמן שריסס את המבלים במועדון, ביקר פעמים רבות במקום והשתמש באפליקציות של הומואים. ב-CNN דווח כי הבולשת הפדרלית (FBI) בוחנת אם הוא עקב אחרי המועדון ואחרי פארק וורדיסני כמטרות פוטנציאליות לתקיפה. אשתו לשעבר סיפרה כי היו לו "נטיות הומואיות" וכי אביו קרא לו כמה פעמים הומו.

לקריאה נוספת על הטבח
עקב הטבח באורלנדו: בארה"ב דנים בהחזקת נשק – ומביטים לעבר ישראל
אשתו של המחבל מאורלנדו: "הסעתי אותו למועדון כדי לבחון את השטח"

עומר מטין החשוד ברצח 50 בני אדם במועדון המזוהה עם קהילת הלהט"ב באורלנדו, ארצות הברית. 12 ביוני 2016. רויטרס
הרוצח עומר מטין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully