וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 הרוגים בטבח המוני במועדון להט"ב בארה"ב: כותרות השבת והחג

באירוע הירי שהתרחש במועדון "פולס" באורלנדו נפצעו 53 בני אדם בידי אמריקני ממוצא אפגני, שעל פי דיווחים אחז ב"עמדות אסלאם קיצוני". 140 אלף מטיילים יצאו לטייל. אלו הכותרות שעשו את החג

50 בני אדם נורו למוות במועדון להט"ב באורלנדו

50 בני אדם נהרגו ו-53 נפצעו הלילה (ראשון) באירוע ירי המוני במועדון הלהט"ב "פולס" באורלנדו שבארצות הברית. היורה זוהה כעומר מטין, אזרח אמריקני בן 29 ממוצא אפגני, תושב פורט סיינט לוסי שבמדינת פלורידה.

היורה נהרג במהלך פשיטה של יחידת המשטרה המיוחדת על המועדון, שבו נכחו כ-320 בני אדם. לפי הודעת המשטרה, בשעה 02:00 (שעון מקומי) החמוש יצא ממועדון "פולס", חזר והחזיק בבני ערובה עד לשעה 05:00, אז החליטו הכוחות הגדולים להיכנס לתוכו ונקלעו לחילופי אש שבמהלכם הוא חוסל.

כ-140 אלף איש יצאו לטייל ברחבי הארץ במהלך חג השבועות

רבבות יצאו לשמש בחג השבועות: כ-120 אלף מטיילים ניצלו את החג ואת מזג האוויר הנאה לביקור בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים. עומסים נרשמו בעיקר בגן הלאומי ירקון, בשמורת עין גדי, בשמורת נחל שניר, בגן הלאומי בית שערים, בגן השלושה (הסחנה), בחוף דור (חוף הבונים) ובחוף פלמחים. מוקדם יותר היום נרשמה תפוסה מלאה בחוף דור והוא נסגר לכניסת מבקרים נוספים.

אחרי שגינה את הפיגוע בת"א: טראמפ מצהיר שיש להבטיח את ביטחון ישראל

דולנד טראמפ, שצפוי לייצג את המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, נשא שלשום דברים בוושינגטון בכנס של הארגון הנוצרי הקואליציה לאמונה ולחירות ואמר כי "עלינו להמשיך לעצב את השותפות שלנו עם ישראל ולוודא את ביטחונה של ישראל". דבריו באים יום לאחר שגינה בתקיפות את הפיגוע שאירע השבוע בתל אביב, ובו נהרגו ארבעה בני אדם.

בנאומו בוושינגטון המשיך לתקוף את הילרי קלינטון, שצפויה לייצג את המפלגה הדמוקרטית. "הילרי תביא אלפי פליטים, רבים מהם מחזיקים באמונות עוינות", ציין. לדבריו, "הנוכלת קלינטון מסרבת אפילו לומר 'אסלאם רדיקלי'".

רומני שוקל לתמוך במועמד שלישי: "לא רוצה נשיא גזעני ומיזוגני"

הבכיר הרפובליקני מיט רומני, שהיה מועמד לנשיאות ארצות הברית בשנת 2012, הבהיר הלילה בריאיון לרשת CNN כי לא יצביע לדונלד טראמפ או להילרי קלינטון – שני המועמדים המסתמנים במפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית, בהתאמה – והביע תמיכה מסויגת במועמד שלישי. לדבריו, "בשבועות ובחודשים הקרובים אשקול" אם להצביע למועמד המפלגה הליברטריאנית, גרי ג'ונסון.

ג'ונסון, מושל ניו מקסיקו לשעבר מטעם המפלגה הרפובליקנית, נבחר בסוף חודש מאי על ידי צירי המפלגה למועמדות. למרות התמיכה המועטה שלה זוכה המפלגה – שלא חצתה ש-30 השנים האחרונות את רף האחוז הבודד מקולות הבוחרים – תמיכה מצד רומני, הגורם הבכיר ביותר שהביע נכונות לתמוך בג'ונסון, וחוסר הפופולריות של שני המתמודדים מטעם המפלגות הגדולות, מעוררים תקווה מחודשת בקרב אנשי המפלגה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סוריה: 20 הרוגים בפיגוע באזור שיעי המזוהה עם משטר אסד

לפחות 20 בני אדם נהרגו היום ועשרות נפצעו בפיגוע כפול בפרבר של דמשק, באזור השיעי סיידה זיינב, שבו אחד האתרים הקדושים ביותר למוסלמים השיעים. על פי הדיווח ברשת הטלוויזיה הממלכתית, שציין שמונה הרוגים בלבד, שני פיצוצים נגרמו באותו האזור כתוצאה ממחבל מתאבד וממכונית תופת.

הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי מניין ההרוגים הוא לפחות 20. איש דת שיעי שהתראיין לרשת הסורית "אחבאריה" מסר כי מכונית התופת התפוצצה ברחוב המרכזי א-תיין, לא רחוק מהאתר הדתי. ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות על המתקפה. בשנה האחרונה, הארגון ביצע מה מתקפות באזור זה.

בנו בן ה-25 של בכיר לשעבר במשטרת ת"א נדקר במהלך קטטה

צעיר בן 25, בנו של בכיר לשעבר במשטרת תל אביב, נדקר הלילה במהלך קטטה ברחוב שינקין שבתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר כמצבו מוגדר בינוני והוא סובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון.

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת המקרה. לאחר זמן קצר, נעצר חשוד בן 35 בחשוד למעורבות באירוע. ככל הנראה, הצעיר נדקר בדירה סמוכה, שממנה הצליח להימלט. במשטרת תל אביב סירבו לפרט על אודות החקירה ומסרו כי נעצר חשוד אחד וכעת נערכים חיפושים אחר מעורבים נוספים. לפי שעה, לא ברור מה הרקע לקטטה.

פשע שנאה: האנדרטה של "הסנדק של צה"ל" הוצתה בצפון אירלנד

אנדרטה בבלפסט של גיבור אירי ציוני שהיה תומך נלהב בהקמת מדינת ישראל ניזוקה בהצתה שנחקרת על ידי המשטרה כפשע שנאה. שני מכלים שהוצבו בסמוך לאנדרטה לזכר לויטננט קולונל ג'ון הנרי פטרסון הוצתו בחמישי בלילה וגרמו לנזקים קשים. המשטרה פנתה לציבור לקבלת מידע על האירוע.

פטרסון, שנולד ב-1867, שימש במהלך מלחמת העולם הראשונה מפקד שני הגדודים העבריים הראשוניים - גדוד נהגי הפרדות בחזית גליפולי, והגדוד ה-38 של קלעי המלך, שנלחם בישראל. הוא נחשב לחבר קרוב של בנציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully