וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שגינה את הפיגוע: טראמפ מצהיר שיש להבטיח את ביטחון ישראל

המועמד שצפוי לייצג את הרפובליקנים במרוץ נאם בפני כנס ארגון נוצרי ודיבר שוב על מחויבותו לישראל: "עלינו להמשיך לעצב את השותפות שלנו עמה". בהמשך תקף את קלינטון: "נוכלת שאפילו לא יכולה לומר 'אסלאם רדיקלי'"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

דולנד טראמפ, שצפוי לייצג את המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, נשא אמש (שישי) דברים בוושינגטון בכנס של הארגון הנוצרי הקואליציה לאמונה ולחירות ואמר כי "עלינו להמשיך לעצב את השותפות שלנו עם ישראל ולוודא את ביטחונה של ישראל". דבריו באים יום לאחר שגינה בתקיפות את הפיגוע שאירע השבוע בתל אביב, ובו נהרגו ארבעה בני אדם.

בנאומו בוושינגטון המשיך לתקוף את הילרי קלינטון, שצפויה לייצג את המפלגה הדמוקרטית. "הילרי תביא אלפי פליטים, רבים מהם מחזיקים באמונות עוינות", ציין. לדבריו, "הנוכלת קלינטון מסרבת אפילו לומר 'אסלאם רדיקלי'".

טראמפ התייחס גם לסערה שעוררו דבריו לגבי השופט ממוצא מקסיקני המכהן בתיק האוניברסיטאות של איל הנדל"ן. המיליארדר הניו יורקי אמר השבוע כי השופט מוטה נגדו בגלל אמירותיו על בניית גדר לבלימת מהגרים ממקסיקו. "חירות מכל סוג לא אומרת שמישהו יישפט על פי גזעו".

עוד בנושא:
קלינטון צייצה: "תמחק את החשבון שלך"; טראמפ: "איפה המיילים שמחקת?"
הנשיא אובמה הודיע רשמית על תמיכתו בקלינטון: "אני איתה"
טראמפ חשף: "הרווחתי הרבה מאוד כסף מעסקה שעשיתי עם קדאפי"

דונלד טראמפ, המומעד לנשיאות ארצות הברית, ניו יורק. 7 ביוני 2016. רויטרס
"הילרי תביא אלפי פליטים". טראמפ/רויטרס

שלשום כתב טראמפ בפייסבוק שלו: "אני מגנה, במילים החזקות ביותר שקיימות, את פיגוע הירי המזעזע שגבה את חייהם של ארבעה אזרחים תמימים. החקירה של כוחות הביטחון הישראלים עדיין נמשכת, אך כמה עובדות כבר התבררו – והן נוראות".

מאוחר יותר בלילה הוא נכנס ל"קרב ציוצים" עם יריבתו הילרי. קלינטון זכתה אתמול בתמיכתו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, וצייצה כי היא "חשה כבוד מכך ולהוטה ומוכנה להתחיל". טראמפ ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף אותה וצייץ בחזרה: "אובמה הביע תמיכה בהילרי הנוכלת. הוא רוצה עוד ארבע שנים של אובמה – אך אף אחד אחר לא רוצה בכך".

תגובתה של קלינטון לא איחרה לבוא, והיא הסתכמה בארבע מילים שהסעירו את הרשת: "תמחק את החשבון שלך" – מונח נפוץ ברשת שבו משתמשים כדי לפגוע באדם אחר, כשהכוונה היא "המקום יהיה טוב יותר בלעדיך".

(עדכון ראשון: 22:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully