וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרף מוחמד עלי מת בגיל 74: אלה כותרות סוף השבוע

ח"כ שלי יחימוביץ' הגיבה לדברי ראש הממשלה על הזדמנות מדינית. בסוריה, כוחות אסד נכנסו למחוז א-רקה שבשליטת דאעש. לוחם מג"ב נפצע בפריצת מחסום באזור בית לחם. אלה האירועים המרכזיים בסוף השבוע

המתאגרף מוחמד עלי הלך לעולמו בגיל 74

מוחמד עלי, המתאגרף המפורסם אי פעם ואחד הספורטאים הגדולים בעולם, מת הבוקר (שבת) בבית החולים בפיניקס, אריזונה, בגיל 74. במשך כשלושה עשורים, מאז 1984, סבל עלי ממחלת הפרקינסון ובשנים האחרונות נאבק גם בדלקת ריאות חריפה. ביום חמישי בערב הוא הובהל לבית החולים בעיר מגוריו בשל בעיות בנשימה ותחילה, הרופאים טענו כי מדובר בשהייה קצרה במקום, אחריה ישוחרר לביתו. אלא שמצבו של עלי הידרדר ביממה האחרונה ואמש כבר הגיעו בנותיו לבית החולים, על מנת לשהות לצדו ברגעיו האחרונים. הבוקר כאמור, הקרב האחרון של מוחמד עלי הגדול הגיע לסיומו.

יחימוביץ': אם יהיה מהלך מדיני - נסייע מהאופוזיציה

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) השתתפה באירוע "שבתרבות" בתיאטרון הבימה בתל אביב והביעה ספק לגבי אמיתות הצהרות ראש הממשלה בנימין נתניהו על הזדמנות מדינית. "כשאני רואה את נתניהו ואת ליברמן מפריחים באופן פתאומי מילות שלום עכשיו, וסביבם המיית יונים, אני לא יכולה שלא לחשוב עליהם מולקים עוד רגע את ראשן של היונים ואופים אותן בתנור, ממולאות בשיירים של מה שישאר ממפלגת העבודה אם חלילה תחבור אליהם על בסיס המילים האלה", אמרה.

יחימוביץ' התייחסה גם לאפשרות של הקמת ממשלת אחדות ואמרה כי לא תשלול מהלך כזה, במידה ותהיה הסכמה על שינוי מהותי בקווי היסוד ועל מחויבות במסגרת הסכם קואליציוני לצעדים מדיניים. על ראש מפלגתה, יצחק הרצוג, אמרה כי "מעולם לא השלים עם העובדה שהוא ראש אופוזיציה ולעולם לא הנהיג אופוזיציה חזקה לנתניהו".

שריפות ברחבי הארץ בשל השרב; שמורת תל דן פונתה

17 צוותי כיבוי אש ושישה מטוסי כיבוי פעלו היום כדי להשתלט על שריפה שפרצה באזור כפר נין שליד עפולה. הלהבות שפרצו במקום התפשטו בשל השרב הכבד והרוחות העזות שפקדו את האזור, וכעבור כמה שעות הצליחו הכוחות להשתלט על האש. תחילה היה קיים חשש כי האש תגיע לבתי היישוב, אך זמן מה לאחר מכן הצליחו כוחות כיבוי למנוע את ההתפשטות. אין נפגעים באירוע, אך על פי הערכות האש כילתה כ-500 דונמים של יער.

מוקד שריפה נוסף פרץ ביער בית קשת, שם כילתה האש עד כה מאות דונמים של שטח חקלאי וקוצים ועשרות עצי אלון. עם זאת, צוותי כיבוי הצליחו להשיג שליטה על האש וחוקרי שריפות נמצאים במקום כדי לבדוק מה גרם לדליקה.

שריפה נוספת פרצה בשמורת תל דן שבצפון, ובעקבותיה פונתה השמורה ממטיילים ונסגרה למבקרים. המשטרה חסמה את כביש הגישה לשמורה, וכוחות כיבוי שהגיעו למקום הצליחו להשתלט על הלהבות.

בת שש מהגליל העליון נפגעה קשה מנפילת חפץ כבד על ראשה

ילדה בת שש נפצעה היום באורח קשה מנפילת חפץ כבד על ראשה, ככל הנראה ארון, במושב במועצה האזורית מרום הגליל שבגליל העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה עם חבלת ראש כשהיא מורדמת ומונשמת.

פרמדיקית מד"א שרון בן צבי, שטיפלה בילדה, סיפרה: "הילדה נפגעה מחפץ כבד שנפל עליה. היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והיא פונתה לבית חולים במסוק של מד"א כשמצבה קשה ויציב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צעיר בן 25 נדקר בתל אביב ונפצע באורח קשה; הרקע פלילי

גבר בן 25 נדקר אחר הצהריים ונפצע באורח קשה ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר עם פציעות בפלג גופו העליון.

הפצוע הוא תושב יפו המוכר למשטרה והרקע לאירוע פלילי. כוחות שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר חשודים ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

בחסות צבא רוסיה: כוחות אסד נכנסו למעוז דאעש במחוז א-רקה

צבא סוריה חצה היום את הגבול למחוז א-רקה, הנשלט בידי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) מאז שנת 2014 - כך דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם. על פי הדיווח, באזור ובמחוז חמאת הסמוך אירעו תקיפות אוויריות כבדות של חיל האוויר הרוסי במהלך יום שישי, שאפשרו את התקדמות כוחותיו של אסד. א-רקה נחשבת למעוז דאעש בסוריה, ויחד עם העיר מוסול שבעיראק, נמצאת על הכוונת של מעצמות המערב וכן של משטר אסד, המבקשים לחסל את ארגון הטרור.

לוחם מג"ב נפצע קשה מירי לעבר כלי רכב שפרצו מחסום ליד ירושלים

לוחם מג"ב נפצע היום באורח קשה במחסום מזמוריה שבאזור בית לחם, לאחר שכלי רכב ומשאית הגיעו למחסום ופרצו אותו. הלוחם, שפיקד על המחסום, זיהה כי כלי רכב שדווח כגנוב מתקרב למחסום, סימן לו לעצור ופתח בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי באוויר. לאחר מכן, מאבטח אזרחי הבחין במשאית הנוסעת אחרי כלי הרכב הגנוב שסוטה ממסלולה, וירה לעבר גלגליה. הלוחם נפצע ככל הנראה מנתז ירי מנשקו של המאבטח. נסיבות האירוע נחקרות.

גורם מדיני: נתניהו הבהיר לצרפת - פסגת השלום עלולה להזיק

הכינוס שיזמה ממשלת צרפת בפריז במטרה להתניע את התהליך המדיני בין ישראל לרשות הפלסטינית ננעל אתמול בהודעה מרוככת. "משא ומתן על פתרון שתי המדינות הוא הדרך היחידה להגיע לשלום בין השתיים, ישראל ופלסטין, שיחיו זו לצד זו בשלום ובביטחון. אנו מתריעים כי פעולות קרקעיות, ובפרט מעשי אלימות ופעילות בהתנחלויות, פוגמות באופן מסוכן בסיכוי לפתרון שתי המדינות", נכתב בהודעה.

על פי גורם מדיני, ההודעה עוררה שביעות רצון בירושלים, ובשיחה שהתקיימה בין ראש הממשלה נתניהו לבין שר החוץ הצרפתי ז'אן מארק-איירו הבהיר הראשון כי עדיף היה שצרפת ושותפותיה היו מעודדות את אבו מאזן להיענות להזמנה לשבת למשא ומתן ישיר באופן מיידי.

רבבות צעדו בגאווה בתל אביב: "אולי נכיר פה חתן יהודי"

כרבע מיליון בני אדם צעדו אתמול במצעד הגאווה ה-18 שהתקיים בתל אביב. המצעד יצא לדרך ממרכז העיר, מגן מאיר, והמשיך לכיוון גן צ'רלס קלור שבדרומה, לאורך רחוב בן יהודה והטיילת. המצעד השנה התקיים בסימן "נשים למען שינוי". לפני הזנקת המצעד, הוענקו שלושה אותות הוקרה מטעם עיריית תל אביב ואגודת הלהט"ב לח"כ לשעבר יעל דיין, לאילנה שירזי, מאושיות חיי הלילה של תל אביב ולחיה שלום ממקימות "קל"פ" – קהילה לסבית פמיניסטית - ארגון הלסביות הראשון בישראל.

באירוע הפתיחה בגן מאיר נשא דברים ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, ולאחר מכן הכריז על דקת דומיה לזכרה של שירה בנקי שנרצחה על ידי ישי שליסל במצעד בירושלים בשנה שעברה. חבר הכנסת מטעם הליכוד אמיר אוחנה, הח"כ ההומו המוצהר הראשון במפלגה, הגיע אף הוא למצעד, ובשל התראות על כוונה לפגוע בו לווה בשלושה מאבטחים ממשמר הכנסת.

יותר ממיליון שקל גויסו לבניית בית לפצוע "צוק איתן"

יותר ממיליון שקל גויסו אתמול בתוך פחות מיממה עבור יהודה הישראלי, תושב עפרה שנפצע במבצע "צוק איתן" ולא יכל לשוב לביתו מבלי שיבוצעו התאמות למגבלות מהן הוא סובל עקב פציעתו. בשל הקפאת הבנייה בישובו, הנמצא במועצה האזורית בנימין שביהודה ושומרון, לא ניתן היה לאשר במשרד הביטחון את מימון ההתאמות הדרושות עבור חזרתו של הישראלי לביתו.

קמפיין מימון המונים שפתחו חבריו באתר "הדסטארט" כיוון ליעד נמוך יותר של 600 אלף שקלים, אך צבר תאוצה מהרגע שעלה לרשת. "הסכום המקורי שרצינו לגייס והמשפחה צריכה על פי המפרטים הנדרשים לה, היה 1.2 מיליון שקל. אבל מעולם, לא גייסו בהדסטארט מעל 450,000 ש"ח. אז הלכנו על 600 אלף", כתב מאיר ליוש, מהעומדים מאחורי קמפיין המימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully