וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשה 512: המשטרה עצרה חשוד ברצח עבריין ב-2002

22.5.2016 / 1:02

לפי המשטרה, החשוד ברצח פרי יחזקאל נדרש לחקירה במשך חודשים ארוכים והשקיע מאמצים כדי להיעלם מרשויות החוק. בתום חקירתו נכלא החשוד. הוא יובא בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל

(הארכת מעצרו של אבי אבוטבול החשוד ברצח שי שירזי)

היחידה הארצית של המשטרה עצרה שלשום (שישי) אדם בחשד לרצח העבריין פרי יחזקאל בשנת 2002 בצומת עד הלום שליד אשדוד. החשוד נדרש לחקירה במשך חודשים ארוכים והשקיע מאמצים כדי להיעלם מרשויות החוק. הרצח נחקר במסגרת פרשה 512. בתום חקירתו נכלא החשוד ויובא בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

לפי הערכות חוקרי המשטרה, העצור ושותפים נוספים חשודים כי רצחו את יחזקאל כיוון שסברו כי הוא ואחיו גיא קשורים לרצח יעקב אברג'יל, אחיו של יצחק אברג'יל. המשטרה חושדת גם כי אברג'יל, הנושא עונש מאסר, הוא זה שעומד מאחורי הזמנת רצח פרי יחזקאל.

המשטרה סבורה כי האחים יחזקאל פעלו בשם אסי אבוטבול במסגרת "קואליציה" שבה היה חבר יחד עם זאב רוזנשטיין וחנניה אוחנה. קואליציה זו הייתה בתחרות מול יצחק אברג'יל וריקו שירזי על עסקי הימורים באינטרנט קפה בראשון לציון ובבת ים.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה חושדת שריקו שירזי תכנן נקמה על רצח בנו - ופשטה על תאו
הותר לפרסום: העבריין אבי אבוטבול חשוד במעורבות ברצח שי שירזי
בזכות הנעל: נעצרו חשודים בניסיון חיסול של עבריין ביבנה

איציק אברג'יל, בימ"ש מחוזי ת"א, 22 ביולי 2015. ניב אהרונסון
אברג'יל. חשוד שהזמין את רצח פרי יחזקאל/ניב אהרונסון

מיד לאחר חיסול יעקב אברג'יל קיבל פליקס אבוטבול, אביו של אסי, התרעות על כך שהוא מיועד לחיסול, אולם מאחר שנהג לשהות בפראג הוא לא התייחס אליהן ברצינות רבה. ב-11 באוגוסט 2002 הוא חוסל בצ'כיה, והחלה שרשרת חיסולים.

כמה ימים אחרי, ב-20 אוגוסט, חוסל פרי יחזקאל ליד אשדוד, ובמרס 2003 חוסל חנניה אוחנה בגני תקווה. נגד שירזי הוגש בשנה שעברה כתב אישום במסגרת פרשה 512 בשידול לרצח גיא יחזקאל ב-2003 ושידול לניסיון חיסול של אסי אבוטבול ב-2004, שנושא בימים אלה עונש מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully