וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: העבריין אבי אבוטבול חשוד במעורבות ברצח שי שירזי

18.5.2016 / 13:50

מעצרו של אבוטבול, שכבר ריצה מאסר בגין מעורבותו ברצח הנער רענן לוי בשנת 2004, הוארך עד יום שני. הוא התעקש כי אינו אשם ואמר: "אנחנו אנשים נורמטיביים". עורך דינו: "המעצר נועד לייצר באזז"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל

החשוד במעורבות ברצח שי שירזי הוא העבריין אבי אבוטבול – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו עד יום שני, בשל הסכנה שנשקפת מצדו. הוא כבר ריצה בעבר עונש מאסר בשל מעורבותו ברצח הנער רענן לוי מחוץ למועדון לילה בקיבוץ שפיים שבשרון בשנת 2004.

מפרוטוקול הדיון עלה כי בידי המשטרה שתי שיחות טלפון שניהל אבוטבול ככל הנראה עם מעורבים אחרים בפרשה, ולטענתה הן קושרות אותו אליה. השיחות הוצגו בפניו, עם זאת, הוא טען בבית המשפט: "אנחנו אנשים נורמטיביים, אפשר להביא אילן יוחסין אם יהיה צורך".

עורך דינו טען בדיון כי מדובר במעצר שווא. "לא הוצג בפני החשוד משהו שקושר אותו לכל עבירה מסוג שהוא. הכול פה רכילות. אין שום חשד סביר לביצוע כל עבירה, זה לא מצדיק הארכת מעצר", טען עורך הדין. "החשוד השיב בצורה מפורטת, אפילו לא ביקש להתייעץ עם עורך דין, ולטענתי קיבל חקירה שאינה הוגנת, מגמתית. לדעתי, מעצר זה נועד כדי לייצר באזז, כדי שיוכלו להתקדם באמצעותו. החשוד הוא בן של אדם מוכר במילייה העסקי ולא בארגון פשיעה".

עוד בנושא:
"מה לי ולמטענים?": ההסתבכות של ריקו שירזי עם משפחת אבוטבול
הותר לפרסום: נעצר חשוד בחיסול בנו של ריקו שירזי
קרוב משפחה של ראש ארגון פשע נעצר בחשד למעורבות ברצח שי שירזי

הוארך מעצרו של אבי אבוטבול, החשוד במעורבות ברצח שי שירזי. מאצ'י הוף
אבי אבוטבול בהארכת מעצרו, היום/מאצ'י הוף

ביום שני פורסם כי העבריין מיכאל לוי חשוד ברצח. ככל הנראה הרקע לחיסול שירזי הוא סכסוך כספי, והמעבר של לוי מאנשיו של שירזי לאנשיו של העבריין הבכיר ברוך בוקל, הפועל בנתניה. מעצרו הוארך עד יום שלישי הבא.

לוי נחקר בימים אלה בחשד לניסיון רצח של אביב גניש ביולי 2015, וביום ראשון נעצר לחקירה בידי היאחב"ל בגין רצח שירזי. במשטרה חושדים כי הסכסוך המר בין השניים התפתח בעקבות הקרבה של שירזי לעומרי זוארץ, עבריין אחר מנתניה המסוכסך קשות עם בוקל. בוקל עצמו נחקר גם הוא בחשד למעורבות ברצח של בנו של ראש ארגון הפשיעה, אך לא נעצר.

שירזי, שכונה בעולם הפשע וגם במשטרה "הנסיך", נורה בעת שנסע ברכבו עם עבריין נוסף מארגונו של יצחק אברג'יל ברחוב משה סנה, בסמוך לבית העלמין קריית שאול שבצפון תל אביב. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי השניים נסעו במכונית מסוג מאזדה 3, וכשהגיעו לצומת הרחובות משה סנה ואלי תבין ועמדו ברמזור בדרכם לפנות שמאלה לשכונת המשתלה, נעצרה לידם מכונית ומתוכה נורו מספר רב של כדורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסי אלי לאולפן וואלה על מפת האיומים על שי שירזי שהביא לחיסולו. מערכת וואלה
כונה "הנסיך". שי שירזי/מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully