וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצר חשוד בחיסול בנו של ריקו שירזי

מיכאל לוי, שהיה בעבר מקורב לשירזי ועבר לכנופיה של העבריין ברוך בוקל בנתניה, חשוד כי ירה בו למוות בשל סכסוך כספי. אף שלא הורשה לצאת להלוויית בנו, לוואלה! NEWS נודע כי שב"ס אפשר לשירזי האב לקרוא קדיש בתאו בנוכחות מניין

עריכה: ניר חן

העבריין מיכאל לוי, בן 24, נעצר בחשד לרצח שי שירזי, בנו של ריקו שירזי – כך הותר היום (שני) לפרסום. על פי החשד, הרקע לחיסול הוא סכסוך כספים והמעבר של לוי מאנשיו של שירזי לאנשיו של העבריין הבכיר ברוך בוקל, הפועל בנתניה. מעצרו של לוי הוארך היום בשמונה ימים.

לוי נחקר בימים אלה בחשד לניסיון רצח של אביב גניש ביולי 2015, ואתמול נעצר לחקירה בידי היאחב"ל בגין רצח שירזי. במשטרה חושדים כי הסכסוך המר בין השניים התפתח בעקבות הקרבה של שירזי לעומרי זוארץ, עבריין אחר מנתניה שמסוכסך קשות עם בוקל. בוקל עצמו נחקר גם הוא בחשד למעורבות ברצח של בנו של ראש ארגון הפשיעה, אך לא נעצר.

עוד בנושא:
"מה לי ולמטענים?": ההסתבכות של ריקו שירזי עם משפחת אבוטבול
בנו של "הפוליטיקאי של עולם הפשע" - שסירב ללכת בדרכי אביו
מאות השתתפו בהלוויתו של שי שירזי: "הוא היה ילד טוב"

מיכאל לוי חשוד ברצח שי שירזי – בבית משפט השלום בראשון לציון הארכת מעצר. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
לוי בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש
זירת ירי שבו נפצעו שני גברים באורח קשה וקל בצפון תל אביב. 7 במאי 2016. קובי ריכטר, תצפית TPS
זירת ירי שבו נפצעו שני גברים באורח קשה וקל בצפון תל אביב. 7 במאי 2016/תצפית TPS, קובי ריכטר
אישום: שי שירזי הרג וניסה להסתיר ראיות. נועם אשל
היה מקורב לזוארץ. שירזי/נועם אשל

שירזי, שכונה בעולם הפשע וגם במשטרה "הנסיך", נורה בעת שנסע ברכבו עם עבריין נוסף מארגונו של יצחק אברג'יל ברחוב משה סנה, בסמוך לבית העלמין קריית שאול שבצפון תל אביב. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי השניים נסעו במכונית מסוג מאזדה 3, וכשהגיעו לצומת הרחובות משה סנה ואלי תבין ועמדו ברמזור בדרכם לפנות שמאלה לשכונת המשתלה, נעצרה לידם מכונית ומתוכה נורו מספר רב של כדורים.

אביו, הנושא שמונה שנות מאסר בגין עבירות מס, קיבל את ההודעה על מות בנו בכלא. הוא הגיש בקשה לשב"ס להשתחרר מהכלא כדי להגיע להלוויית בנו, אך סורב ולא נכח בה.

גזר דין לריקו שירזי, מחוזי תל אביב. דצמבר 07 2015. יותם רונן
אמר קדיש על בנו מתוך תאו באגף המופרד. שירזי האב/יותם רונן

אף שלא הורשה להגיע להלוויית בנו, כלא רימונים החליט לעשות מחווה לשירזי האב. לוואלה! NEWS נודע כי בעת ההלוויה הגיע רב הכלא לתאו באגף הנפרד, כשהוא מלווה בשמונה סוהרים נוספים. הוא הגיש לו כיפה שחורה וסידור, וכך אפשר לאב לקרוא קדיש על בנו במניין מלא כשיתר האסירים האגף האזינו לתפילה מתאו הפתוח וענו "אמן". בשב"ס התחייבו כי במהלך 30 ימי האבל, יאפשרו לו להגיע לקבר בנו, בבית העלמין בנתניה בו נטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully