וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות השתתפו בהלוויתו של שי שירזי: "הוא היה ילד טוב"

שעות לאחר שבית המשפט דחה את עתירתו של ראש ארגון הפשע ריקו שירזי לצאת להלווית בנו, התאספו בבית העלמין בנתניה מאות אנשים, ובהם עורכי דין, עבריינים וכדורגלנים, כדי לחלוק כבוד אחרון. "דווקא אתה, שרצית לטרוף את החיים? זה לא הגיע לו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אוהד פיטר

בית המשפט המחוזי בלוד קבע אתמול (ראשון) כי ראש ארגון הפשיעה ריקו שירזי, שנושא בעונש מאסר, לא ישתתף בהלוויית בנו, שי, שחוסל שלשום בתל אביב. בית המשפט דחה את עתירתו בשל החשש לשלומו של שירזי האב.

ההלוויה החלה ב-18:30 בבית עלמין שיכון ותיקים בנתניה בהשתתפות מאות אנשים. למקום הגיעו עורכי דין פליליים מוכרים, ובהם שרון נהרי וג'קי סגרון, עבריינים, כדוגלני קבוצת מכבי נתניה לדורותיה ומאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ'.

אחותו שירן: "שי המקסים, שמור עלינו מלמעלה. זה לא קל שאבא בכלא ואנחנו פה. אנחנו לא מעכלים את מה שקרה. דווקא אתה שרצית לטרוף את החיים? אצלנו במשפחה כולם הולכים, למה לא לקחת את כולנו?".

סבתו של שי סיפרה: "הוא היה ילד טוב, לא הגיע לו למות ככה". האם אמרה לכל אורך ההלוויה: "קום, שי קום".

לקריאה נוספת:
"יש לו בלאגן עם שירזי": ההקלטות שחושפות את סכסוכי "הנסיך" של עולם הפשע
עד ראייה לחיסול העבריין בת"א: "שמעתי אותו צועק לאמבולנס"
העבריין שחוסל בתל אביב: בנו של ריקו שירזי, "הנסיך" של עולם הפשע

קברו של שי שירזי  בית העלמין בנתניה. שלומי גבאי
עורכי דין, עבריינים וכדורגלנים בהלווייה. קברו של שירזי, היום/שלומי גבאי

חבר קרוב של המנוח, שביקש להישאר אנונימי, סיפר: "לא הגיע לו למות, בטח שלא ככה בשנייה אחת. שי שילם את העונש שלו ויצא לחיים חדשים, רצה להתחתן, כאב לו מאוד המצב של אבא שלו ריקו, אם היה יכול היה מתחלף איתו ולוקח עליו את השמונה שנות מאסר וכתב האישום בתיק הרצח. אם תמצאו פה אחד ששי לא חייך אליו אני משלם כל הון".

קרובת משפחה אמרה בעילום שם: "כשהמדינה מחליטה לפרק משפחה, היא עושה זאת בלי רחמים - ככה היה עם אבוטבול ועכשיו עם שירזי. קברו את האבא חי ועכשיו את שי, שיצרו לו תדמית של עבריין מסוכן שכל בוקר מתעורר וחושב במי לפגוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבן חוסל, האב לא הורשה להשתתף בהלוויה. שי וריקו שירזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אף ההחלטה שלא לשחרר את ראש ארגון הפשיעה, שירות בתי הסוהר (שב"ס) יאפשר לעבריין המוכר לעלות לקבר בנו 30 יום לאחר מותו. כמו כן, שב"ס הסכים לבדוק אפשרות של מתן ביקורים לחמישה בני משפחה קרובים במהלך השבעה.

עתירתו של שירזי מגיעה לאחר שחוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) ושב"ס קבעו כי לא יורשה לצאת להלווייה, עוד בטרם הגיש בקשה רשמית בנושא. "בקונסטלציה שנוצרה, שבה חוסל בנו של ריקו שירזי, אנחנו בטוחים כי יש סבירות גבוהה שאם הוא יצא להלוויה ייפגעו אנשים נוספים", הסביר גורם בכיר בשב"ס.

שירזי נושא שמונה שנות מאסר בכלא רימונים בשל עבירות מס והלבנת הון. הלילה הגיע סגן מפקד הכלא לתא שבו הוא כלוא, כשהוא מלווה בעובדת רווחה וחובש, והודיעו לו על רצח בנו. "הוא לקח את זה מאוד קשה", סיפר גורם בשב"ס.

חיסולו של שי שירזי, שכונה בעולם הפשע וגם במשטרה "הנסיך", אירע שלשום ברחוב משה סנה, בסמוך לבית העלמין קריית שאול שבצפון תל אביב. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי שירזי נסע במכונית עם עבריין נוסף מארגונו של יצחק אברג'יל. כשעמדו ברמזור בדרכם לפנות לשכונת המשתלה, נעצרה לידם מכונית ומתוכה נורו מספר רב של כדורים. על פי הערכה ראשונית, היורים זימנו את השניים למפגש באזור, ולמעשה טמנו להם מארב ורצחו את העבריין בצומת הסואן. העבריין השני נפצע באורח קל.

(עדכון ראשון: 16:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully