וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לו בלאגן עם שירזי": ההקלטות שחושפות את סכסוכי "הנסיך" של עולם הפשע

8.5.2016 / 10:00

חיסולו של שי שירזי, שגדל על ברכי אביו ריקו, אחד העבריינים הבכירים בארץ, לא הפתיע את המשטרה. מאז השתחרר מהכלא ניהל נציג הדור הצעיר את האימפרייה שירש, ואף הסתכסך עם עבריין בכיר אחר שהתקדם "על חשבונו". כרוניקה של חיסול ידוע מראש

עריכה: ניר חן

(בסרטון: דיווח לאולפן וואלה! NEWS)

מאז השתחרר שי שירזי מהכלא לפני כשנה וחצי, לא נרשמו אירועים חריגים בסביבתו עד שנורה למוות אמש בתל אביב. עם זאת, מכריו של אביו, ריקו שירזי, ראו בו את יורש אימפריית הפשע המשפחתית בנתניה. על פי החשד, החל הבן לשתף פעולה עם ארגוני פשיעה נוספים באזור, בהם זה של משפחת דומרני. בהקלטה שנחשפת היום (ראשון) בוואלה! NEWS, נשמע שניר וזאנה, עבריין מארגונו של דומרני, משוחח עם עד המדינה בפרשה 8035 על "הנסיך", שעות ספורות לאחר ניסיון חיסול של העבריין ברוך בוקל, הנחשב לאיש פשע בכיר בנתניה ויש הטוענים כי התקדם על חשבון משפחת שירזי.

וזאנה נשמע בהקלטה מדבר על מצבו של שירזי, שותפו מנתניה, עם עד המדינה שגויס על ידי ימ"ר לכיש. השניים מדברים על אחד משורת ניסיונות חיסול ששרד בוקל, שניצל בדצמבר האחרון מפיצוץ כלי רכב בראשון לציון שבו נפצע באורח קשה ואיבד את רגלו. השיח סביב ניסיון החיסול בדצמבר רמז על הסכסוך בין בוקל ומשפחת שירזי כזה שהוביל לאירוע.

לקריאה נוספת:
עד ראייה לחיסול העבריין בת"א: "שמעתי אותו צועק לאמבולנס"
עסקת המיליון ומבצע "שולחן": כך פעלה רשת הסמים העולמית שטווה אברג'יל
שלם לנו - ונסגור לך את התיק: חשד לסחיטת ח"כ לשעבר כהן

שי שירזי בהארכת המעצר של ריקו שירזי בבית משפט השלום בראשל"צ, 22 במאי 2015. ניב אהרונסון
חיסולו נחשב לעניין של זמן. שי שירזי/ניב אהרונסון

וזאנה: "אתמול ירו באחד ברוך בוקל".

עד המדינה: "אה, מנתניה?".

וזאנה: "ברגל".

עד המדינה: "כן, יש לו בלאגן עם שירזי, עם שי".

וזאנה: "עכשיו רק יזמנו אותי לפגישה. שלומי גלאם שותף של שירזי, מה אתה דבע?".

עד המדינה: "יש לו בלאגן איתו".

וזאנה: "נו מה אתה דפוק? שלומי גלאם הזה הוא שותף של ריקו ושי. מה הוא אומר לי 'סע'".

זירת חיסול של עבריין מוכר ברחוב משה סנה שבתל אביב, מאי 2016. יותם רונן
שירזי הפך לנציג הארגון מחוץ לכותלי הכלא. זירת החיסול בתל אביב, אמש/יותם רונן

בתחילת דרכו, כילד שגדל על ברכיו של ראש ארגון הפשיעה הססגוני ביותר, צמח שי שירזי בסביבה שזימנה לו עתיד של עבירות אלימות. לפני שש שנים הוא נידון במסגרת עסקת טיעון לחמש שנות מאסר בגין סיוע לרצח במועדון. תחילה הוא נחשד ברצח, אולם הצליח להתחמק מעונש כבד הרבה יותר מחוסר ראיות. כעת, לאחר שאביו הסתבך בתיק 512, הוא נותר הנציג מחוץ לכותלי הכלא ששומר על עסקי ניכיון הצ'קים של המשפחה ואמון על החזרת ההרתעה של הארגון.

חשוב לציין כי כבר עם שחרורו מהכלא ב-2014, ידעו במשטרה שמדובר בעניין של זמן עד שימומשו הכוונות נגד שירזי ויהפכו לניסיון חיסול של ממש. גל מעצרי בכירי העולם התחתון במסגרת הפרשות השונות, ובראשן פרשה 512, הוביל את הדור הצעיר של עולם הפשע לקחת את המושכות לידיים ונהל את האימפריות המשפחתיות, זאת בעוד שראשי הארגונים מפקחים מאחורי סורג ובריח. בעקבות גל ניסיונות החיסול האחרונים, עושה רושם שהדור צעיר מתעלה על קודמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully