וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חושדת שריקו שירזי תכנן נקמה על רצח בנו - ופשטה על תאו

19.5.2016 / 18:50

לוחמים רעולי פנים של שב"ס פשטו אתמול על תאו של האסיר בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל על כוונותיו לכאורה. המידע הגיע לידי שב"ס ומשטרה זמן קצר לאחר ביקור בתו בכלא רימונים, שבו הוא כלוא

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה ושב"ס חושדים כי האסיר ריקו שירזי תכנן מתאו פעולת נקמה על רצח בנו, שי, לפני כשבועיים בצפון תל אביב. אתמול בבוקר (רביעי) פשטו לוחמים רעולי פנים של יחידת דרור של שב"ס על תאו, ערכו חיפוש והחרימו חפצים.

שירזי נושא מאסר בן שמונה שנים ועצור עד תום ההליכים בגין אישום של ניסיון רצח של אסי אבוטבול. הפשיטה באה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל זמן קצר לאחר ביקור בתו בכלא רימונים שבו הוא שוהה. במקביל לפעילות, החליטו בשב"ס למנוע משירזי לבצע שיחות אל מחוץ לכותלי הכלא. בשב"ס הסבירו כי הפעילות נעשתה בעקבות דרישות ביטחון והנושא ממשיך להיבדק.

לקריאה נוספת:
העבריין אבי אבוטבול חשוד במעורבות ברצח שי שירזי
נעצר חשוד בחיסול בנו של ריקו שירזי
"מה לי ולמטענים?": ההסתבכות של ריקו שירזי עם משפחת אבוטבול

ריקו שירזי בבית המשפט המחוזי בתל אביב 2 בנובמבר 2015. ניב אהרונסון
תכנן לכאורה נקמה על רצח בנו. ריקו שירזי/ניב אהרונסון

שני בני אדם נעצרו עד כה במעורבות ברצח שירזי הבן. האחד הוא העבריין אבי אבוטבול, שבית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו עד יום שני. העצור האחר הוא מיכאל לוי. מעצרו הוארך עד יום שלישי.

שירזי, שכונה בעולם הפשע וגם במשטרה "הנסיך", נורה בעת שנסע ברכבו עם עבריין נוסף מארגונו של יצחק אברג'יל ברחוב משה סנה, בסמוך לבית העלמין קריית שאול שבצפון תל אביב. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי השניים נסעו במכונית מסוג מאזדה 3, וכשהגיעו לצומת הרחובות משה סנה ואלי תבין ועמדו ברמזור בדרכם לפנות שמאלה לשכונת המשתלה, נעצרה לידם מכונית ומתוכה נורו מספר רב של כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully