וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח במקסיקו: נמצאו שיירי גופות של 43 הסטודנטים שנרצחו

חלקי גופות ושאריות של פריטי לבוש נמצאו ליד האזור שבו נעלמו הסטודנטים ב-2014, כשהותקפו על ידי המשטרה. מצבם של השיירים מצביע על כך שהקורבנות נשרפו, אולם טרם נקבע בוודאות אם מדובר בסטודנטים

מהומות בעיר צ'ילפנסינגו, בירת מדינת גררו, בשל רצח 43 סטודנטים. מקסיקו – 8 בנובמבר 2014. AP
מהומות בעיר צ'ילפנסינגו, בירת מדינת גררו, לאחר היעלמותם של הסטונדטים/AP

שיירי גופות נמצאו ביום שלישי סמוך לאזור שממנו נעלמו 43 סטודנטים מקסיקנים לפני כשנתיים – כך נמסר שלשום (רביעי) מהתביעה במדינת גררו שבדרום מקסיקו. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית, החוקרים זיהו חלקי גולגולות, עצמות קרסוליים, לסתות ושיניים של לפחות ארבעה בני אדם, כמו גם חלקי סנדלים ופיסות לבוש.

השיירים נמצאו ביום שלישי בעיירה אל מירדור, לצדו של כביש המחבר בין העיירות קואקויולה ואפיפילולקו. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, מצבם של השיירים מצביע על כך שהקורבנות נשרפו. זאת, בהתאם לחלק מהדיווחים בנוגע למה שעלה בגורלם של הסטודנטים להוראה, שעל פי חלק מההערכות נחטפו, נרצחו ונשרפו, ככל הנראה במעורבות כוחות הביטחון המקומיים.

עוד בוואלה! NEWS:
מקסיקו: חוקרים האשימו את הממשלה בטיוח היעלמות ורצח 43 סטודנטים
בעומק 14 מטר: נחשפה מנהרת הסמים הארוכה ביותר בין מקסיקו לארה"ב
בתו של "אל צ'אפו" חשפה: "הוא נכנס פעמיים לארה"ב בזמן מנוסתו"

מהומות במקסיקו סיטי בשל רצח 43 סטודנטים. מקסיקו – 8 בנובמבר 2014. רויטרס
מהומות במקסיקו סיטי במחאה על תקיפת הסטודנטים/רויטרס

דווח כי השיירים נמצאו לאחר שהתקבל דיווח אנונימי במשטרה המקומית. הרשויות לא מסרו לפי שעה כל הערכה רשמית הקושרת את איתורם לפרשת היעלמותם של הסטודנטים בחודש ספטמבר 2014. על פי דיווחים קודמים, כוחות המשטרה בעיר איגוולה תקפו את האוטובוסים שבהם נסעו הסטודנטים, בדרכם להפגנה.

הם נעלמו ללא כל עקבות, ולהערכת התביעה במדינת גררה כוחות המשטרה חטפו אותם והעבירו אותם לידי כנופיית סמים. חברי הכנופייה, על פי ההערכות, רצחו אותם ושרפו את הגופות במזבלה בעיירה קוקולה הסמוכה. ארגון עצמאי פרסם בחודש שעבר דוח שמצביע על "אי-סדרים חמורים" באופן שבו הרשויות ניהלו את חקירת הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully